Ik heb er 4 verschillende geprobeerd. Lang getwijfeld tussen blue alnico en greenblack. De laatste hebben het gehaald. Vergelijken met de oude celestions kan ik al helemaal niet, heb die nooit bespeeld.
Ik heb er 4 verschillende geprobeerd. Lang getwijfeld tussen blue alnico en greenblack. De laatste hebben het gehaald. Vergelijken met de oude celestions kan ik al helemaal niet, heb die nooit bespeeld.
Ja dat heb ik ooit eens van horen zeggen, maar zojuist even gaan googlen en kon er niet meer over terug vinden dat hij voorzien zou zijn van andere trafo's, het zal dan wel niet helemaal waar zijn geweest en had ik t toch beter moeten checken
Hier overigens een update van mijn kant.
Rechts Ceriatone 18watt tmb met 1960B, Jcm2000 dsl100 met 1960A en ampmaker SE-5A met andere 1960A. Deze laatste stack gaat overigens weg wegens over compleet maar dat is voor gitaarmarkt.
Laatst gewijzigd door refused199; 31 december 2010 om 19:11
Te koop:
- Kustom Tuck N Roll PA 300 head, versterker uit 1973 250euro
-Dynacord Twen gitaarcombo, versterker uit 1972 350euro
Waarom gaat die 5W-SE de deur uit? is toch juist een hele mooie aanvulling op de rest (prima thuisversterkertje)
klopt, maar vind het geluid duidelijk minder dan de Ceriatone en doe er daardoor helemaal niets meer mee. Vandaar dat ik hem weg heb gedaan. Hiernaast heb ik overigens nog een Fender PC staan welke ook goed klinkt op laag volume dus te kort komen doe ik niet![]()
Te koop:
- Kustom Tuck N Roll PA 300 head, versterker uit 1973 250euro
-Dynacord Twen gitaarcombo, versterker uit 1972 350euro
wow nice, erg cool
met blackface wat wordt er dan precies bedoeld, de fender super reverb of pro reverb of ... want daar zitten toch ook verschillen tussen?
Heb mijn amp eens door hem laten maken en heb toen ook op zijn amps gespeeld en dat klonk echt goed. Het geluid klinkt en voelt veel echter/realistischer aan.
Heb je deze trouwens laten aanpassen aan jouw eisen/specs?
it's better to burn out than to fade away
Wat hij daar juist mee bedoelt weet ik ook niet. Hij zei me dat hij van veel schema's de beste stukken neemt, die nog wat verbetert/aanpast/etc en dan samengooit. Het resultaat dat hij dan bekomt blijft hij aan werken tot het goed is.
De enige aanpassing is dat mijn reverb een aan/uit knop heeft liggen op mijn pedalboard. Dat vond ik wel nodig. Misschien laat ik hem ooit nog wat aanpassen, maar eerst ga ik me echt inspelen op deze amp.
Zeer mooi Valoosj!
Hier een update van mijn stacks:
Modern:
Brunetti XL r'evo 120
Rocktron Repiflex
Brunetti 2x12 V30
Powersupply
GCX
Digitech IPS33B
Voodoolab GCP
Ernie ball Vol Jr
Automagic Wah
Racklade ligt klaar en moet nog worden ingebouwd voor losse pedalen.
Dit is alleen allemaal nog flink in de maak. Ben gewoon te slecht in al dat geprogrammeer.
Classic:
Trainwreck Clone
2x12 Greenback 25w (England)
Hey minas, hoe bevalt die koch loadbox bij je brunetti? Zit er ook aan te denken er 1 aan te schaffen voor mijn 60 watt xl r-evo.
Is een mooi setje, en gaat zo te zien geweldig worden!
Te koop:
Marshall 4x12 met originele g12-65's
Bedankt Minas. Die brunetti van jou is ook niet mis. Ik heb er bij Robert (B 2 the A) eens op gespeeld en daar kwam toch een heerlijke Alice in Chains scheur uit.
Was het niet de jouwe? Er zat toen ook een koch bij.
Favorieten/bladwijzers