Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 297 van 441 EersteEerste ... 197247287295296297298299307347397 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.961 t/m 2.970 van 4401

Discussie: Post je stack

Senior Member

Standaard

Ik heb er 4 verschillende geprobeerd. Lang getwijfeld tussen blue alnico en greenblack. De laatste hebben het gehaald. Vergelijken met de oude celestions kan ik al helemaal niet, heb die nooit bespeeld.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door refused199 Bekijk bericht
    De DSL100 met zwarte piping verschilt na genoeg niet van die met witte piping. Hij is gemaakt om te matchen met de MC412A cab waar hij een tijdje mee werd aangeboden voor de actieprijs van 1200 euro. Destijds zelf ook 1 gekocht
    De enige verschillen met de standaard DSL100 zijn de piping en de rubber voetjes. van binnen zijn ze hetzelfde

Daarentegen is er ook een Marshall 1923 limited edition 85th anniversary dsl100 top. Deze heeft een britse vlag op de behuizing en een hand wired binnenkant ten opzichte van de standaard DSL100.
    Een hand wired DSL? Ik dacht dat dat gewoon een 50 watt DSL was ter ere van Jim's 85ste verhaardag, met gewoon een Britse vlag erop...

MS

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Ja dat heb ik ooit eens van horen zeggen, maar zojuist even gaan googlen en kon er niet meer over terug vinden dat hij voorzien zou zijn van andere trafo's, het zal dan wel niet helemaal waar zijn geweest en had ik t toch beter moeten checken

Hier overigens een update van mijn kant.

Rechts Ceriatone 18watt tmb met 1960B, Jcm2000 dsl100 met 1960A en ampmaker SE-5A met andere 1960A. Deze laatste stack gaat overigens weg wegens over compleet maar dat is voor gitaarmarkt.
    Laatst gewijzigd door refused199; 31 december 2010 om 19:11
    Te koop:
    - Kustom Tuck N Roll PA 300 head, versterker uit 1973 250euro
    -Dynacord Twen gitaarcombo, versterker uit 1972 350euro

Banned

Standaard

Waarom gaat die 5W-SE de deur uit? is toch juist een hele mooie aanvulling op de rest (prima thuisversterkertje)

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

klopt, maar vind het geluid duidelijk minder dan de Ceriatone en doe er daardoor helemaal niets meer mee. Vandaar dat ik hem weg heb gedaan. Hiernaast heb ik overigens nog een Fender PC staan welke ook goed klinkt op laag volume dus te kort komen doe ik niet
    Te koop:
    - Kustom Tuck N Roll PA 300 head, versterker uit 1973 250euro
    -Dynacord Twen gitaarcombo, versterker uit 1972 350euro

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj Bekijk bericht
    Net gekocht in Gent

wow nice, erg cool

met blackface wat wordt er dan precies bedoeld, de fender super reverb of pro reverb of ... want daar zitten toch ook verschillen tussen?

Heb mijn amp eens door hem laten maken en heb toen ook op zijn amps gespeeld en dat klonk echt goed. Het geluid klinkt en voelt veel echter/realistischer aan.

Heb je deze trouwens laten aanpassen aan jouw eisen/specs?
    it's better to burn out than to fade away

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soupero Bekijk bericht
    wow nice, erg cool

met blackface wat wordt er dan precies bedoeld, de fender super reverb of pro reverb of ... want daar zitten toch ook verschillen tussen?

Heb mijn amp eens door hem laten maken en heb toen ook op zijn amps gespeeld en dat klonk echt goed. Het geluid klinkt en voelt veel echter/realistischer aan.

Heb je deze trouwens laten aanpassen aan jouw eisen/specs?
    Wat hij daar juist mee bedoelt weet ik ook niet. Hij zei me dat hij van veel schema's de beste stukken neemt, die nog wat verbetert/aanpast/etc en dan samengooit. Het resultaat dat hij dan bekomt blijft hij aan werken tot het goed is.

De enige aanpassing is dat mijn reverb een aan/uit knop heeft liggen op mijn pedalboard. Dat vond ik wel nodig. Misschien laat ik hem ooit nog wat aanpassen, maar eerst ga ik me echt inspelen op deze amp.
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009

Standaard

Zeer mooi Valoosj!

Hier een update van mijn stacks:

Modern:

Brunetti XL r'evo 120
    Rocktron Repiflex
    Brunetti 2x12 V30

Powersupply
    GCX
    Digitech IPS33B
    Voodoolab GCP
    Ernie ball Vol Jr
    Automagic Wah
    Racklade ligt klaar en moet nog worden ingebouwd voor losse pedalen.
    Dit is alleen allemaal nog flink in de maak. Ben gewoon te slecht in al dat geprogrammeer.

Classic:

Trainwreck Clone
    2x12 Greenback 25w (England)

Standaard

Hey minas, hoe bevalt die koch loadbox bij je brunetti? Zit er ook aan te denken er 1 aan te schaffen voor mijn 60 watt xl r-evo.
    Is een mooi setje, en gaat zo te zien geweldig worden!
    Te koop:
    Marshall 4x12 met originele g12-65's

Senior Member

Standaard

Bedankt Minas. Die brunetti van jou is ook niet mis. Ik heb er bij Robert (B 2 the A) eens op gespeeld en daar kwam toch een heerlijke Alice in Chains scheur uit.
    Was het niet de jouwe? Er zat toen ook een koch bij.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten