Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 72

Discussie: Beste solo

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zx81 Bekijk bericht
    Ik ben gek op Clapton en zijn gitaar spel maar een god nee.
    Hij vind het zelf trouwens ook niet leuk om zo genoemd te worden, al van af de jaren 60 werd hij al zo genoemd en hij heeft zich er altijd erg ongemakkelijk bij gevoeld.
    Ook hij vind dat er velen beter zijn dan hem

Senior Member

Standaard

@Ik moet kippenvel krijgen van een solo en dat krijg ik meestal bij Walter Trout en Gary Moore.

Ik heb Walter Trout een paar keer live gezien en vind hem dan wel wat vermoeiend, ondanks ik erg van solo,s houd.
    Een solo moet toch voor mij nog iets met het liedje te maken hebben dan krijgt de solo toch wat meer inhoud. maar een concert van Trout is 1 grote solo waar hij trouwens het nog het meest zelf van geniet, lol.

God wat ben ik aan het zeiken als ik mijn laatst bijdragen leest sorry daarvoor ik vind het juist leuk om te zien wat iedereen post, dus posten maar

Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=zl2wQ...eature=related
    eentje van kenny wayne shepperd zeer mooi opgebouwd.

Senior Member

Standaard

De 1e én 2e solo van billy talent bij devil on my shoulder, alleen de 2e solo is alleen live te beluisteren:
    http://www.youtube.com/watch?v=j4PPE6jwjaw
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijselrobo 07 Bekijk bericht
    De 1e én 2e solo van billy talent bij devil on my shoulder, alleen de 2e solo is alleen live te beluisteren:
    http://www.youtube.com/watch?v=j4PPE6jwjaw
    Iedereen plaats heerlijke solo's van geweldige gitaristen, en dan kom jij aan met een dramatische solo van een popbandje... Jammer.

http://www.youtube.com/watch?v=fDAiYlZDZKU
    Ook Frusciante is geweldig, prachtig hoe hij een gevoelloze techniek zo kan plaatsen dat het gevoel er gewoon afspat.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Squire heeft net een nieuwe badr hari signature voor mensen met agressieve slag.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Unforgiven Bekijk bericht
    Iedereen plaats heerlijke solo's van geweldige gitaristen, en dan kom jij aan met een dramatische solo van een popbandje... Jammer.
    Oké.. ik snap dat het niet helemaal je muzieksteil zal zijn, maar om dan zo'n reactie te plaatsen vindt ik dan weer een beetje te ver gaan...
    Want er zijn genoeg mensen die de solo's van Billy Talent wel kunnen waarderen, en Billy Talent is niet een "popbandje" BT is een goede en professionele band met goede nummers.

.punt.

@ de mod's: sorry dat ik even off-topic ga, maar ik moest dit even kwijt.
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

Senior Member

Standaard

Zomaar een voorbeeld van een matige plaat met een geweldige solo : hij zit rond 2:10

Kiss-shure know something

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijselrobo 07 Bekijk bericht
    Oké.. ik snap dat het niet helemaal je muzieksteil zal zijn, maar om dan zo'n reactie te plaatsen vindt ik dan weer een beetje te ver gaan...
    Want er zijn genoeg mensen die de solo's van Billy Talent wel kunnen waarderen, en Billy Talent is niet een "popbandje" BT is een goede en professionele band met goede nummers.

.punt.

@ de mod's: sorry dat ik even off-topic ga, maar ik moest dit even kwijt.
    Hoe goed en professioneel JIJ ze ook mag vinden, in de buurt van echte goden als Vai, Satriani, Petrucci en Page zullen ze niet komen. Ik vind het vreselijk irritant dat jij bij elke muziekdiscussie Billy Talent erbij haalt.
    Ik heb het idee dat jouw muzieksmaak en gedachtegang met betrekking tot gear enorm bekrompen is.
    Begrijp me niet verkeerd, ik ben een enorme fan van Papa Roach, absoluut niet de beste band van de wereld, maar IK vind ze goed. Mij zal je nooit horen zeggen dat ze geweldige muzikanten zijn, maar ik heb het idee dat jij al jouw voorkeuren enorm aan het hypen bent (Strats met HSS configuratie, Blackstar versterkers, Billy Talent) En ja daar erger ik mij aan.

En nu weer terug on topic!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Squire heeft net een nieuwe badr hari signature voor mensen met agressieve slag.

Senior Member

Thumbs up

Mercyful Fate - The Oath

Vanaf 5:13 (met een kleine onderbreking) tot het eind Kippevel...... Magisch duo,Denner/Shermann
    http://www.youtube.com/watch?v=xHPZwQXu3Ng
    Laatst gewijzigd door HUESSEN; 3 januari 2011 om 22:52
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pucks
    Ga motorrijden en je wordt vanzelf een betere muzikant.
    LANGZALZELEVERWORST

Standaard

Er zijn zoveel goede solo's , en wat is nu de beste?
    Waar ik echt nog steeds kippevel van krijg is de dubbele
    solo in het nummer Still in Love with you, door Thin Lizzy
    Op de LP/CD Live and dangerous.
    Gitaristen het meestertandem: Scott Gorham en Brian Robertson....

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten