Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Unforgiven Bekijk bericht
Iedereen plaats heerlijke solo's van geweldige gitaristen, en dan kom jij aan met een dramatische solo van een popbandje... Jammer.
Oké.. ik snap dat het niet helemaal je muzieksteil zal zijn, maar om dan zo'n reactie te plaatsen vindt ik dan weer een beetje te ver gaan...
Want er zijn genoeg mensen die de solo's van Billy Talent wel kunnen waarderen, en Billy Talent is niet een "popbandje" BT is een goede en professionele band met goede nummers.

.punt.


@ de mod's: sorry dat ik even off-topic ga, maar ik moest dit even kwijt.