Oké.. ik snap dat het niet helemaal je muzieksteil zal zijn, maar om dan zo'n reactie te plaatsen vindt ik dan weer een beetje te ver gaan...
Want er zijn genoeg mensen die de solo's van Billy Talent wel kunnen waarderen, en Billy Talent is niet een "popbandje"BT is een goede en professionele band met goede nummers.
.punt.
@ de mod's: sorry dat ik even off-topic ga, maar ik moest dit even kwijt.






Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers