Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 8 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 72

Discussie: Beste solo

Senior Member

Standaard

en ik vind ene paul gilbert niet te pruimen en vind red hot een van de slecht grote bands die er zijn, man wat een overschatte band.
    daarnaast zal ik het niet laten om BB King te noemen waar mogelijk.
    Ok ik zat ook even te zeiken in dit topic maar god laat iedereen nu gewoon posten wat hij wil

Standaard

Leuke post, ik kom zo met een hoop verschillende muziek in aanraking die ik nog nooit gehoord had.
    Voor mij een die nooit verveeld ( niet het meest politiek correct en ja hij draaft nogal door )
    http://www.youtube.com/watch?v=8lBNI...eature=related

En verder natuurlijk EVH solo in beat it
    En de eerste (en nog enige ) intro solo die ik kan spelen, kan ik ook altijd horen
    http://www.youtube.com/watch?v=IXdNnw99-Ic

Blijf insturen ik vind het erg leuk

Standaard

Heel veel van deze meneer:

http://www.youtube.com/watch?v=FCxXUVqTybw

Misschien ook nog e.e.a. van een ondergewaardeerde gitarist: Richie Sambora.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arnoldtims Bekijk bericht
    en ik vind ene paul gilbert niet te pruimen en vind red hot een van de slecht grote bands die er zijn, man wat een overschatte band.
    daarnaast zal ik het niet laten om BB King te noemen waar mogelijk.
    Ok ik zat ook even te zeiken in dit topic maar god laat iedereen nu gewoon posten wat hij wil
    Je kunt hier dan wel de Red Hot Chilli Peppers gaan afzeiken, maar ik heb graag dat je het dan wel beargumenteerd, aan dat soort reacties hebben we helemaal niets.
    Squire heeft net een nieuwe badr hari signature voor mensen met agressieve slag.

Senior Member

Standaard

Daar gaat het nu juist over argumenten tellen niet als het gaat over welke solo je geraakt heeft. Mijn stukje was als reactie op wat jij schreef.maar om jou nog even tegemoet te komen, de zanger van red hot zingt erg monotoon en rappen kan hij ook niet. Er zit geen mooie flow in zijn rap het klinkt als de eerste rappers hier in nederland houterig zonder soul.
    Ook fructionalierrrtee of hoe hij ook heet lol speelt houterig en wat mij betreft zonder enige techniek.
    Maar goed nu houd ik op. solo's en nog eens solo's wil ik horen
    Laatst gewijzigd door arnoldtims; 5 januari 2011 om 02:17

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arnoldtims Bekijk bericht
    Daar gaat het nu juist over argumenten tellen niet als het gaat over welke solo je geraakt heeft. Mijn stukje was als reactie op wat jij schreef.maar om jou nog even tegemoet te komen, de zanger van red hot zingt erg monotoon en rappen kan hij ook niet. Er zit geen mooie flow in zijn rap het klinkt als de eerste rappers hier in nederland houterig zonder soul.
    Ook fructionalierrrtee of hoe hij ook heet lol speelt houterig en wat mij betreft zonder enige thechniek.
    Maar goed nu houd ik op. solo's en nog eens solo's wil ik horen
    Over de zanger laat ik mij niet uit, buiten het feit dat RHCP niet om rappen gaat.
    Dat je John Frusciante houterig vind spelen daar kan ik mij absoluut niet in vinden. Er zit een vibe in van heb ik jou daar! En om maar te zwijgen over zijn geweldige controle en aparte maar goede techniek dat een beetje aan Hendrix doet denken.
    Ik ben geen fan van RHCP (althans niet echt meer), maar die gasten kunnen echt wel een potje muziek maken. Als jij het beter kunt, laat je het maar zien.
    FLICKR
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door terrasbeest Bekijk bericht
    Opgelet voor gitaristen met ' lange vingers' : die stelen je licks

Senior Member

Standaard

Hou op over die solo's die je niet goed vind. Als iemand anders het een mooie solo vind, en hij wil hem aan ons laten horen is het toch goed.

En nu solo's posten.

Senior Member

Standaard

@Als jij het beter kunt, laat je het maar zien.

Als dat een argument is dan kunnen we hier allemaal niks meer zeggen op een paar na dan.

Maar goed ik trek mij de laatste post aan en zal geen negatieve commentaar meer leveren.

Senior Member

Standaard

Ouwe meuk... Toch vind ik dit de beste solo die ik ooit heb gehoord

Vanaf 04:10

http://www.123video.nl/playvideos.as...MovieID=414465

Senior Member

Standaard

Eigenlijk niet geheel mijn muziek, maar mijn favoriete solo zit in dit nummer, van bijna 3 minuten vooral het deel net na 2:03 kippevel.
    Creedance Clearwater Revival - I Put a Spell on You

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten