Iedereen plaats heerlijke solo's van geweldige gitaristen, en dan kom jij aan met een dramatische solo van een popbandje... Jammer.
___________
http://www.youtube.com/watch?v=ES1RypBww_g
Op technisch aspect zijn er niet veel gitaristen die beter zijn dan Paul Gilbert, mischien dat John Petrucci een heel eind in de buurt komt, maar ik betwijfel het.
http://www.youtube.com/watch?v=fDAiYlZDZKU
Ook Frusciante is geweldig, prachtig hoe hij een gevoelloze techniek zo kan plaatsen dat het gevoel er gewoon afspat.





Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers