Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 80 van 410 EersteEerste ... 3070787980818290130180 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 791 t/m 800 van 4093
    Tankman
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rembull1980 Bekijk bericht
    Het scheur-publiek is enorm gegroeid plus de vraag ernaar, dus waarom zou Fender hier niet naar luisteren? Wat ik las over deze gitaar is dat de nek erg fijn en snel genoeg is. Dat is ook een must voor mij.
    Het enige waar ik me zorgen om maak met de Blacktop is dat de nek een gloss finish heeft. Mijn ervaring is dat dit wa stugger speelt. Ik heb het probleem een beetje op mijn Schecter.

Die Jim Root strat heeft een satin finish op de nek. Dat ligt mij gewoon veell beter. Ook de reden waarom mijn Peavey zo fijn speelt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Het enige waar ik me zorgen om maak met de Blacktop is dat de nek een gloss finish heeft. Mijn ervaring is dat dit wa stugger speelt. Ik heb het probleem een beetje op mijn Schecter.

Die Jim Root strat heeft een satin finish op de nek. Dat ligt mij gewoon veell beter. Ook de reden waarom mijn Peavey zo fijn speelt.
    Maar dan het je het over een gitaar van 1000+ euro. Even een heel andere prijsklasse Maar een goede opmerking. Ik zal daar extra op letten.

Standaard

Zo'n gloss finish los je zo op met een schuursponsje. Gewoon even een paar keer lichtjes over de achterkant van de neck wrijven en je hebt een satin finish.

Standaard

Een Engl Gigmaster, zou een goede aanvulling op mijn huidige versterker zijn. Ik vind dat met name de EQ erg goed reageert van dat ding, in tegenstelling tot mijn HT20. Ook de helderheid speelt een rol.. Powersoak zou ik niet kunnen gebruiken, daarvoor heb ik een 8 ohm cab nodig, en de mijne is 16 ohm.

Senior Member

Standaard

Een Vox AC30VR!!!
    ONTZETTEND VEEL GAS!!!!
    Turner mag zich met recht de vaandeldrager van de Britse muziek in de 21e eeuw noemen.

(Uit: Festivalinfo, Humbug recensie)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guus-25 Bekijk bericht
    Een Vox AC30VR!!!
    ONTZETTEND VEEL GAS!!!!
    Grappig, ik heb vandaag de AC15VR ontdekt als potentiële nieuwe versterker (Pas als ik geld heb verdient met het rondbrengen van nieuwjaarskaartjes)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Zal wel aan jou liggen. Als ik zeg dat mijn strat klinkt als popcorn met wasabi en mijn andere strat klinkt als rosbief met aardbeienjam, dan snapt iedereen precies wat ik bedoel.

Wat ben jij dom zeg.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lollol Bekijk bericht
    Grappig, ik heb vandaag de AC15VR ontdekt als potentiële nieuwe versterker (Pas als ik geld heb verdient met het rondbrengen van nieuwjaarskaartjes)
    Ja, ik zat ook nog te denken aan de 15 maar het prijsverschil is niet al te groot en met die 30 kan je toch wat langer door. (Optredens enzo in de toekomst)
    Turner mag zich met recht de vaandeldrager van de Britse muziek in de 21e eeuw noemen.

(Uit: Festivalinfo, Humbug recensie)

Standaard

Een Epiphone Les Paul Custom in Alpine White. Komen misschien dan wel andere elementjes in, maar dat zie ik tegen die tijd nog wel.
    Geld is net als vet. Er is altijd meer dan genoeg, maar op de verkeerde plaatsen.

Senior Member

Standaard

Een setje standaard Lindy Fralin pick-ups voor in mijn Tele

Senior Member

Standaard

Ik begin steeds meer gas te krijgen voor een vox ac4-tv.
    Gewoon leuk, voor erbij.
    Can't have to many Tele's

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten