Erg veel GAS voor de nieuwe Blacktop van Fender. Lijkt wel ideaal gitaar voor waar ik hele jaar al opzoek naar was. zat eerst naar een Charvel te kijken, maar deze vind ik leuker!
![]()
Erg veel GAS voor de nieuwe Blacktop van Fender. Lijkt wel ideaal gitaar voor waar ik hele jaar al opzoek naar was. zat eerst naar een Charvel te kijken, maar deze vind ik leuker!
![]()
Ben ik ook helemaal weg van. De Tele vind ik ook errug interessant. Ik vraag me wel af of dit elementen zijn met twee of vier draadjes, ivm evt. preamp en pickup split.
Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...
een soldano sl-60
http://www.youtube.com/watch?v=K0iGv...eature=related
ENGL Ritchie Blackmore
Gibson BFG
Belachelijk, maar goed. Lang geleden dat ik GAS heb gehad.
Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.
Die Blacktops komen met een 5-standen schakelaar he. Dat weet je? Standje 2 en 4 zijn single coil geluidjes.
Die Blacktop leek mij ook erg interresant, maar die brug vind ik niet zo. Ik heb inmiddels enorme GAS ontwikkelt voor een Fender Jim Root Strat in mat zwart.
Hij is nu een klein beetje anders
![]()
----
// City Of Life //
Jatten of niet. Fender heeft een mooi model nu waar ik al lang naar zocht. Als ik een Fender koop wil ik niet boren frezen en verbouwen. Ik wil zo origineel mogelijk op mogelijk een pickup wissel na.
Fender met Humbuckers waren normaal gezien ver buiten budget, maar deze juist niet. Kijk je hebt wel de FENDER AMERICAN SPECIAL STRATOCASTER HSS, maar deze is 300 euro duurder dan de Blacktop.
Een Squier hoef ik niet. De kwaliteit viel mij erg tegen in vergelijking met MIM Fenders, ook de duurdere. Het is toch net niet elke keer. Maar dat is persoonlijk.
Het scheur-publiek is enorm gegroeid plus de vraag ernaar, dus waarom zou Fender hier niet naar luisteren? Wat ik las over deze gitaar is dat de nek erg fijn en snel genoeg is. Dat is ook een must voor mij.
Favorieten/bladwijzers