Ik vind de Rokit 5 te weinig bas hebben, en de Rokit 6 veel te veel (en te weinig mid). Dus het is maar net wat je prettig vind. de VXT6 is dan wel weer erg nice. (maar wel weer duur )
Ik heb de Rokit 8 en kan wel zeggen dat die meer dan genoeg bas heeft. Wel een erg helder en duidelijk geluid (naar mijn mening)
Favorieten/bladwijzers