Mhh oke, nu na de vakantie is tie nog erger aan fatsoeneren toe dus dan maar een iets oudere pic
![]()
Mhh oke, nu na de vakantie is tie nog erger aan fatsoeneren toe dus dan maar een iets oudere pic
![]()
Oorspronkelijk geplaatst door VikingBlues
Het is niet mijn eigen studio; maar die van mn vader:
Studio A Recordings in Stein
Grtz.
Ijselrobo 07
Ik blijk panorama pics met m'n camera te kunnen schieten!
Dus bij deze 2 van de opnameruimte.
![]()
Gitaren: Skervesen Swan Fanned 7
Gear: Laney Ironheart Studio/TC-GMajor/Mesa5050/CarvinLegacy2x12
Band: Progressive metal in aanbouw..
Te koop: Carvin Legacy 2x12 V30 - PM voor info
Ik kan de Yamaha HS50 en HS80M zeer aanraden, vind het fijne monitor.
Studio is een groot woord, maar ik kan als ik wil een drumkit opnemen...:
En wat is dat dan allemaal? 3 maal een behringer XM1800S, de goedkoopste die je kan krijgen, gekocht om in de oefenruimte wat backingvocals uit te versterken (ze klinken niet eens heel beroerd trouwens, komt aardig in de buurt van de SM58 die de zanger gebruikt!).. 1 maal een shure SM57, 2 maal een Behringer C2, een behringer 8-kanaals mixer (4 mic pre-amps, maar heb nog ergens een behringer tube mic pre-amp, waardoor ik dus 5 mics tegelijk kan gebruiken, net genoeg voor een simpele demo), en hoe kan het ook anders, er ligt ergens in een hoekje een behringer usb interface... Dat gaat dan weer cubase 5 in... Daarnaast gebruik ik mijn custom-home-made mic-standaards van afvalhout met toooonechambers, voor extra toon. Op de foto kom ik niet verder dan de XM1800shet mengpaneel, en één van mijn panlat-micstands, de rest is verspreid tussen de rest van mijn bende...
EDIT: En mijn yamahaha keyboard staat er ook nog op!
Laatst gewijzigd door marter544; 5 oktober 2010 om 12:31
Favorieten/bladwijzers