PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband
Het is vrij simpel. Een Antec 2480 kast is compleet met voeding en 2 fans aan de zijkant. Een kast kost 115 euro. www.azerty.nl gok ik.
Een gewone 19 inch kast past hij net in en ik heb 1 van de vakjes aan de zijkant open zodat de fans kunnen koelen. Verder heb ik een losse 19 inch plaat gekocht (die zie je aan de bovenkant zitten) en deze is vastgezet waardoor de pc op zijn plaats blijft. Erg handig want ik vervoer mijn audio pc vaak. Het is een kilo of 12.
Vriendelijke groet,
het is zeker een leuk ding, als compressor prima! alleen een totale mix erdoor halen zou ik mss niet (meer) doen, maar als bus-compressor is hij best ok (voor drums bijv, of bas!).
Vergis je echter niet, het is geen preamp!! hij heeft wel instrument ingangen, maar geen XLR ingangen. Het is dus geen Mic-preamp, hoogstens een DI/Frontend. En in eerste instantie is hij bedoeld voor analoge processing. hij heeft stereo in en stereo out (balanced jack!)
EDIT: ik heb de Fat 1, dat is een stereo compressor. er bestaat ook een Fat 2, monocompressor, maar is wel tevens een preamp.
Laatst gewijzigd door skabouter; 11 maart 2010 om 13:29
Een ouderwetse bump! Zoveel nieuwe mensen hier, post je thuisstudio.
Little Dark Edge Music
geweldig![]()
Eenvoud is een kracht. Blij dat ik dit topic weer heb gebumpt.
Little Dark Edge Music
Gaaf topic. zo even een plaatje schieten![]()
mijn rotzooi:
wat ik nog nodig heb:
Nette monitors
een bas gitaar
Favorieten/bladwijzers