Zeker leuk setje! zou het er wel mee overleven.
Zeker leuk setje! zou het er wel mee overleven.
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
Can't have to many Tele's
Bwo, een Uberschall lijkt toch erg sterk op een Recto? Ok, strakker, dat wel, maar in karakter (dat lompe) vind ik ze toch heel gelijkaardig hoor. Ik zou het verschil alleszins niet verregaand genoeg vinden om ze allebei te hebben.
Die Soldano, dat begrijp ik dan weer wel, nu ik er beter over nadenk. Heb er zelf ooit ook nog over gespeeld bij de man waar ik m'n Orange cab ben gaan kopen en dat zijn inderdaad dingen apart.
Ach, wat ik (denk ik) wilde zeggen: met zo'n Roadking in huis en al die kanalen en opties ter beschikking (en misschien nog wat pedaaltjes) zou ik m'n plan genoeg kunnen trekken. Was geen kritiek of zo he.
Laatst gewijzigd door JeanPaul du Vinnie; 30 augustus 2010 om 12:10
Blues Hour: These minstrels will soothe your jangled nerves.
Gezocht: Gibson Les Paul Studio Gem (blauw, donkergroen of sunburst)
Je mag je vragen stellen hoor, geen probleem. Ik vind dat alle heads toch wel een eigen sound hebben. Zo heeft de Soldano zijn typisch geluid, is de 5150 de strakke van het kwartet, de Roadking de veelzijdige en heeft de Uberschall de modderlogge sound die ik met geen van de andere heads verkrijg.
De heads uitlenen aan bands die de studio ingaan heb ik ook al over nagedacht...
MS
Hoe klinkt white lies meets FF? Ik kan me er echt niets bij voorstellen.
Sommige stukjes wat sneller zoals bij FF en wat poppier en dan terug rustig aan zoals bij white lies?
it's better to burn out than to fade away
Haha, ik snap je vraag perfect. Mensen die vroegen hoe 't klonk moest ik het antwoord schuldig blijven. Tot we er eens ff over nadachten.
Ik denk dat we dit genomen hebben omdat we proberen om rock te maken in de FF traditie, enkel flikkeren we er synths bij die je ook bij WL terugvindt.
MS
Uploaded with ImageShack.us
Favorieten/bladwijzers