Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 273 van 441 EersteEerste ... 173223263271272273274275283323373 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.721 t/m 2.730 van 4401

Discussie: Post je stack

Senior Member

Standaard

Zeker leuk setje! zou het er wel mee overleven.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Hey, ik zie dat ik mijne hier nog niet had geplaatst

Kwijlfactor 10+
    Lijkt me alleen niet praktisch voor in je slaapkamer, die kun je toch nooit mooi opendraaien?
    Can't have to many Tele's

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco v Bekijk bericht
    Kwijlfactor 10+
    Lijkt me alleen niet praktisch voor in je slaapkamer, die kun je toch nooit mooi opendraaien?
    Behalve als je geen buren hebt, en je ouders weg van huis zijn. Dan heb ik hem regelmatig op standje 5

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Misery Signals Bekijk bericht
    Ik heb een rock bandje (White Lies meets Foo Fighters), waarin ik op de Soldano kast speel, en ga kiezen uit de Soldano SLO of de Mesa Roadking2.

Daarnaast ga ik iets hard opstarten stijl Ghost Brigade. Daarbij speel ik op de Orange kast en ga ik kiezen uit de Bogner Uberschall of de Peavey 5150.

Voorlopig speel ik nog niet live.

MS
    Mooi spul, maar als je nog niet live speelt, waarom in vredesnaam heb je dan al die spullen aangeschaft?(afgezien van de GAS factor) Als je enkel met wat bandjes in een oefenruimte staat heb je aan een 2X12 combootje en wat pedalen meer dan voldoende.
    Can't have to many Tele's

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caliban Bekijk bericht
    Roadking ken ik niet, maar als de leadkanalen zoals die van een recto zijn, maakt je post naar mijn mening nul sense. Een uberschall is een pak strakker dan een recto (veel leuker vind ik), en een SLO is gewoon een ding op zich...
    Bwo, een Uberschall lijkt toch erg sterk op een Recto? Ok, strakker, dat wel, maar in karakter (dat lompe) vind ik ze toch heel gelijkaardig hoor. Ik zou het verschil alleszins niet verregaand genoeg vinden om ze allebei te hebben.

Die Soldano, dat begrijp ik dan weer wel, nu ik er beter over nadenk. Heb er zelf ooit ook nog over gespeeld bij de man waar ik m'n Orange cab ben gaan kopen en dat zijn inderdaad dingen apart.

Ach, wat ik (denk ik) wilde zeggen: met zo'n Roadking in huis en al die kanalen en opties ter beschikking (en misschien nog wat pedaaltjes) zou ik m'n plan genoeg kunnen trekken. Was geen kritiek of zo he.
    Laatst gewijzigd door JeanPaul du Vinnie; 30 augustus 2010 om 12:10
    Blues Hour: These minstrels will soothe your jangled nerves.

Gezocht: Gibson Les Paul Studio Gem (blauw, donkergroen of sunburst)

Senior Member

Standaard

Je mag je vragen stellen hoor, geen probleem. Ik vind dat alle heads toch wel een eigen sound hebben. Zo heeft de Soldano zijn typisch geluid, is de 5150 de strakke van het kwartet, de Roadking de veelzijdige en heeft de Uberschall de modderlogge sound die ik met geen van de andere heads verkrijg.
    De heads uitlenen aan bands die de studio ingaan heb ik ook al over nagedacht...

MS

Standaard

Hoe klinkt white lies meets FF? Ik kan me er echt niets bij voorstellen.

Sommige stukjes wat sneller zoals bij FF en wat poppier en dan terug rustig aan zoals bij white lies?
    it's better to burn out than to fade away

Senior Member

Standaard

Haha, ik snap je vraag perfect. Mensen die vroegen hoe 't klonk moest ik het antwoord schuldig blijven. Tot we er eens ff over nadachten.

Ik denk dat we dit genomen hebben omdat we proberen om rock te maken in de FF traditie, enkel flikkeren we er synths bij die je ook bij WL terugvindt.

MS

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco v Bekijk bericht
    Als je enkel met wat bandjes in een oefenruimte staat heb je aan een 2X12 combootje en wat pedalen meer dan voldoende.
    Nee hoor, niet voor om het even wat.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten