Ik kan meedoen, eindelijk !![]()
Ik kan meedoen, eindelijk !![]()
Gefeliciteerd Man!![]()
You bought a guitar to punish your ma...
Hier is de mijne... heb hem nu een maandje en ben nog steeds bezig met inspelen...
![]()
Mooi setje EJ NL!
Komt er bij ooit ook eens!
----
// City Of Life //
Lookin' good EJ NL, is die verder standaard of heb je er nog dingen aan gemod?
Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab
Hoi Ash,
Hij heeft EL34 i.p.v. 6L6 buizen en een deep switch net zoals de HRM. Voor de rest is hij standaard. Ik wil eerst de speakers in het eveneens nieuwe cabinet goed 'ingebreken'. Ik las ergens dat die bepaalde speakers (G12-65 Heritage) een erg lange 'break in' periode hebben? Het hoog is nu nog tamelijk nasaal.
Hoe is je SG Classic over de OTS? Ik heb vroeger ook zo'n gitaar gehad alleen was de hals me te dik. Maar het geluid en de looks...
groetjes,
Emiel
Mooi. Weet je, soundwise, wat het verschil is tussen de blues en standard versie? Ik ben me nog een beetje aan het oriënteren maar daar kom ik niet echt achter op de fora en Ceriatone zelf onthoud zich van elk commentaar.
Zou je kunnen opmeten voor mij wat de breedte en diepte (van voor naar achterkant) van het chassis is? Misschien kan ik um in een bestaand chassis lepelen.
Ok, ik ben wel benieuwd hoe dat allemaal anders klinkt in verhouding tot een standaard OTS.
De SG Classic is een echte rocker over de OTS, op het od-kanaal gaat hij van punkrifjes met het brugelement tot zoetgevooisde licks met het halselement. Het clean kanaal geeft het hals element lekkere volle akkoorden weer en met het brug element lekkere chickin' pickin' sounds. Het is in mijn ogen echt een verlengstuk van je instrument en geeft het karakter echt goed weer van een gitaar.
Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab
Paar weken geleden een leeg fendercombootje gescoort met een 10" Jensen speakertje. Ik zocht een klein cabje voor onder mijn topje. Dus ik heb er weer een stack bij hoewel hij 10x kleiner is dan de meeste die ik hier zie.Maar meer vermogen, dan een watt of 3, heb je thuis toch niet nodig.
Uploaded with ImageShack.us
Favorieten/bladwijzers