ik lees goeie dingen over Pro audio
ik lees goeie dingen over Pro audio
Right hier de info,
Class-D.com is een klein clubje met 3 "oude" maar zeer deskundige kerels. In het verleden hebben ze zich met name geconcentreerd op de zelfbouwers binnen de audio HIFI markt. Vandaar dat je zeer veel losse onderdelen kunt bestellen. Het bouwen van versterkers voor de gitaarwereld is relatief nieuw voor ze en zijn ze nu met het testen van proto-types bezig. Voor de versterkers hebben ze recentelijk ook alle toestemmingen en goedkeuringen binnen gekregen. Wat deze versterkers bijzonder maakt is de relatief hoge output in relatie met hun gewicht en prijs. Het "geheim" zit 'm het in de Lateral Dual Mosfets die ze zelf hebben uitgevonden. Wil je de laatste stand der ontwikkelingen: dan op de fractal site kijken en met name de berichten van PaulMapp8306 en Lightningboy in de gaten houden.
De versterkers zijn te vinden:http://www.class-d.com/amplifiers/cat_6.html?page=1
En een proto-type wordt ook door iemand anders getest (de amp boven de AXFX):http://www.youtube.com/watch?v=Md9_KqVG5oU
Zelf heb ik inderdaad ook de ART SLA 2. Bevalt goed zodat ik eerst een goed vergelijk wil horen tussen de 2 versterkers alvorens tot aanschaf van de Pro Audio over te gaan.
2 Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist.
LIVE: EVH5153 6L6 50W & EVH5153 STEALTH 50W / BOSS MS-3 / 4 stuks IRT212 met V30 CH & UK
HOME: Kemper MK2, Ampero II Stomp <> Ampero Control. En IR's gewoon zelf aanpassen.
Thanks voor de uitleg :-)
Eventueel zou ik er wel eentje willen bestellen, maar ze zijn out of stock.. ?
Heb je enig idee wanneer deze beschikbaar zullen zijn ?
Beste is even een mailtje met je wensen naar die gasten te sturen (eventuele aanpassingen van in-en uitgang). MAAR verwacht niet direct antwoord omdat de heren echt "old-school" zijn. Dus zelf opvolgend ook even bellen. Omdat ze nu in de proto-type fase zitten zou het zo eind augustus begin september kunnen worden.
Hou de berichten op het AXFX forum in de gaten en je weet echt wanneer ze leverbaar zijn.
LIVE: EVH5153 6L6 50W & EVH5153 STEALTH 50W / BOSS MS-3 / 4 stuks IRT212 met V30 CH & UK
HOME: Kemper MK2, Ampero II Stomp <> Ampero Control. En IR's gewoon zelf aanpassen.
Favorieten/bladwijzers