Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tony L Bekijk bericht
Wat een bullshit. Als het niet bevalt kan je altijd terug naar eerdere firmware versies. Als je stug en star bent met je presets dan moet je vooral niet updaten. Tja keuzes... Het idee van de Axe is dat het leeft. Door firmware updates veranderen er dan kleine of grotere dingen. Als jij geen tijd wilt investeren om updates te begrijpen en toe te passen dan heb je niets met een Axe te zoeken. Eigenlijk heb je dan helemaal niets te zoeken in alles wat uberhaupt maar geupdate kan worden (no hard feelings)
En jouw post is dan weer eens een bewijs hoe lekker agressief AxeFX-gebruikers reageren op mensen die "het licht nog niet gezien hebben" (no hard feelings).

Ik ben inderdaad IT-er in mijn dagelijkse bezigheden en een upgrade terug draaien geeft je zelden hetzelfde resultaat als daarvoor. Als ik dan lees welke grote verschillen er zitten tussen upgrades dan garandeert niets je dat een stap terug helemaal ok is.

Ik vind het knap van Fractal Audio dat ze er in slagen om vele mensen om de paar weken/maanden het gevoel te geven dat ze een nieuw speeltje hebben. Vele bedrijven kunnen er nog wat van leren.