Al die aandacht gaat naar die kerel, wie denkt er om dat arme pedaaltje?
Die snapt nog altijd niet wat hij heeft verkeerd gedaan.
Al die aandacht gaat naar die kerel, wie denkt er om dat arme pedaaltje?
Die snapt nog altijd niet wat hij heeft verkeerd gedaan.
Een zevenmans formatie waarvan diverse bandleden meer dan één instrument bespelen en inclusief opbouwen van de drumkit binnen 10 minuten vanaf een leeg podium opbouwen, line-checken en monitor checkenHet had misschien binnen een uur gekund want we hadden ook de tijd maar veel sneller zie ik dat toch echt niet gebeuren.
Ik doe dit werk al bijna 20 jaar en ken het klappen van de zweep inmiddels wel, met 99,9% van de artiesten die ik onder de knoppen heb gehad was het ook altijd bijzonder prettig samenwerken.
En ik weet ook heel goed dat artiesten voor een optreden gespannen zijn en daardoor soms wat lichtgeraakt. Net zo goed als ik weet dat de geluidstechnicus altijd de schuld krijgt wanneer er iets niet lekker loopt, ik laat die beschuldigingen ook altijd maar over me heen komen ondanks dat het 9 van de 10 keer niet terecht is.
Deze gitarist bleef mij maar lastig vallen, er was voor mij geen ontkomen aan en zelfs de tussenkomst van andere bandleden mocht niet baten. Hij was gewoon net zo lang aan het zuigen tot ik hem, in zijn optiek, een reden gaf om te doen wat hij heeft gedaan.
Musicxtra,
Rot man. Dat soort onzin wil je niet. Ik hoop dat je het snel achter je kan laten.
Muziekschuur
Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...
Nee, inderdaad, behoorlijk dieptepunt.
En verder, welkom op Gitaarnet! Ik hoop dat je blijft hangen, het is hier gezellig, hoe meer technici, hoe meer vreugd!
www.aardappeleters.netOorspronkelijk geplaatst door Nielsje
www.sleepwalkers.nl
Te koop:
Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.
Stuur deze meneer maar eens naar een Gitaarnet gearmeeting
Wij hebben nog wel een paar Squier en BC Rich halsjes over (en de meesten weten nu wel wat ik bedoel)
Effe serieus nu.
Ik vind het behoorlijk erg wat er gebeurd is, ergens nog laf ook om met een pedalboard te meppen, maar hopen dat het zielige figuur uitgerangeerd is.
Excuses zijn er niet, wat mij betreft, die gozer heeft werkelijk alle fatsoensnormen overschreden, hopelijk vind die geen bandje meer.
Ik las trouwens dat hij vaker dit soort fratsen heeft uitgehaald?
Favorieten/bladwijzers