10 stijve vingers en toch geluid!
Altijd leuk je gitaar laten zien
Hier mijn Ario Pro II PE-175
![]()
Blijft nice![]()
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
hahaha ja echt wel![]()
Ik had een japanse es 335 gekocht als zomerprojectje, en daar is ineens een gibson lucille bij gekomen. Ik moet nog even wennen om een semi-hollow als main gitaar te hebben, maar foto's posten kan geen kwaad dacht ik zo.
Weet trouwens iemand mij meer te zeggen over die condor 335? Ik weet alleen dat het best veel gitaar voor 100 euro is
Hier staan de 2 verre neven: (met vette vingerafdrukken...)
En hier de headstock van de lucille omdat hij lekker pimpy (is dat een nederlands woord?) is.
Ik weet dus niet of het blijvertjes zijn, maar er moet toch een erg gave gitaar voor in de plaats komen willen ze weggaan.![]()
Vorige week nog in een winkel op een Lucille gespeeld. was daar vers aangekomen en nagenoeg perfect afgesteld, geweldige gitaar, idd wel pimpy de headstock
best wel zwaar voor een 345 vond ik
Hij is idd zwaar, al is die condor nog een dikke halve kilo zwaarder... Deze is ook erg fijn afgesteld, van 2010 en nog onbespeeld. De varioswitch is trouwens niet helemaal voor mij. Te veel keuzemogelijkheden![]()
Mooie lucille Jeroen, maar is dat wel een gibson? Ik ken ze alleen met andere kop waarop ook gibson staat, deze heb ik nog nooit gezien.
Edit: toch maar even weer gegoogled, vet!
Laatst gewijzigd door peter_heijnen; 3 augustus 2010 om 09:45
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Favorieten/bladwijzers