Ik zag hem laatst ook staan, heel toffe headstock!
Even een nieuwe foto gemaakt van mijn Rock'n'Roll machine;
![]()
Ik zag hem laatst ook staan, heel toffe headstock!
Even een nieuwe foto gemaakt van mijn Rock'n'Roll machine;
![]()
Het is inderdaad een andere headstock. Dit is de standaard geworden (ipv "lucille " inlay). Hij is (lijkt me zo:P) gebaseerd op de 80th anniversery Lucille. Toch wel een van de meest patserige gitaren aller tijden... Hier een fototje van die headstock:
En nog een fototje om te laten zien dat het echt gibson is (en vooral omdat ik hem zo mooi vind).
@gibsonDC: Erg gave gretsch!![]()
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Haha, dat is duidelijkGelukkig is het maar een hobby projectje. Al moet ik wel zeggen dat 100 euro voor een japanse set-neck gitaar met fatsoenlijk hout en een redelijke afwerking geen slechte aankoop is geweest.
In vergelijking met de lucille komt hij uiteraard niet verder dan een "snaarhouder".
Laatst gewijzigd door JeroenP; 3 augustus 2010 om 21:19
Joa, en hij is inderdaad wel gaafCosmetisch mis ik wel de f-holes maar qua sound, afwerking etc. is het echt een prachtding! Wist je trouwens dat hij vernoemd is naar een barvrouw? Hier is de link: http://www.youtube.com/watch?v=EGsvAMRFivo
Het verhaal is niet echt romantisch, maar wel apart.
Echt een geweldig mooie gitaar die Lucille!
--------------------------------------------------------------------------------------
Rock&Roll!
Nou voordat ie weer weg is (SPAM-is te koop-SPAM).....
hier dan de Hohner SE-35 Professional:
![]()
Laatst gewijzigd door Fisherman; 3 augustus 2010 om 21:49 Reden: eindelijk weet ik hoe ik plaatjes moet invoegen....
Favorieten/bladwijzers