SAF!Heb je ook te koop?
Holy kwakemoly dude dat is echt sick!
EDIT: Zag je sig al, misschien koop ik wat van je man!
SAF!Heb je ook te koop?
Holy kwakemoly dude dat is echt sick!
EDIT: Zag je sig al, misschien koop ik wat van je man!
Laatst gewijzigd door Daan_B; 22 mei 2010 om 21:55
Saf, da's af !
enfin, een collectie is natuurlijk nooit af, maar je komt wel close![]()
@ Jeroen dat valt best mee hoor dat patser zijnde haha
@ Daan goed idee .alle famossen gaa nde deur uit dus kom er eentje uitzoeken zou ik zeggen.
@Barno gek is dat eigenlj kelke keer als je, je lijstje bij elkaar gesprokkeld heb komt er toch weer nieuw spul bij wat je wilt hebben. Volgens mij is ene collectie nooit klaar. Hoewel ik hee lcontent ben met mijn huidig collectie alle egrote GAS dingen van voorhee nzijn vervult,. Nog twee dingen te gaan op dat lijstje een gave mosrite mark 1 bas en een oude dano longhorn.
ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ
Een rick moet er eigenlijk ook nog ooit eens komen. maar een lefty is wat lastiger te vinden en ik vind ze errug (te) duur. Heb wel een heel getrouwe japanse copy (rechthandig) hier in de collectie. Die deed in een A + B test met een echte rick niet onder wat betreft klank en bespeelbaarheid. En de constructie identiek. Alleen heeft mijn rickenfaker een maple toets. En laat ik dat nu wel heel sjiek vinden. En eigenlijk vind ik die copy afdoende in mijn collectie.
Wow, die Wildwood!
![]()
dat heb ik ergens ook. Vooral met bassen die niet "vintage" zijn zeg maar. Sta nu op het punt twee bassen weg te doen waar ik veel mee opgetreden heb. Ze staan nu stil en dan vervalt hun betekenins voor mij. Ook van die re-issues van bassen die ik hee lgraag ooit het origineel van wil hebben werkt toch niet zo. Heb nu bijvoorbeeld ook de dano longhorn 58 dead on. Maar die heeft het dan ook net niet voor mij. terwijl hij echt goed is. Veel van de oude instrumenten zijn niet echt gigproof. Thuis prima maar om er het podium mee op te stappen is toch niet verstandig. Van de andere kant heb ik inmiddels ook genoeg gig waardige oude bassen in de collectie. Het maffe is dat je toch elke keer terug grijpt naar een bepaald aantal bassen.
Ben met het nieuwe project voornemes voorlopig elke week een andere bas mee te nemen naar de repetities. Super om dan te testen hoe verhoud hij zich in band verband. Want uiteindelijk draait het daarom vind ik. Die blauwe semie van hierboven bijvoorbeeld vind ik super mooi, klinkt thuis heel aardig. Maar in deze band totaal niet bruikbaar en kwam ik achter niet temvast terwijl ik er thuis niet echt last van had.
Die coronado is echt hemels mooi. Moet hem echt weg gaan brengen om hem lefty bespeelbaar te laten maken (andere topkam, afstellen en intoneren) het is wel weer omkeerbaar. Speel er nu op de kop op. Maar speelt toch veel fijner met de snaren er normaal om op. Ik hoorde allerlij verhalen over klinken als een natte krant maar vind dat heel erg meevallen. Ben erg benieuwd wat die op hoger volume in de band gaat doen. Hij ziet er aleeen nog zo netjes uit voor zo'n oude bas. dat ik bijna bang ben hem mee te gaan nemen naar gigs als die tijd weer komt met deze band.
Gezien hoe mijn main gigbas er naar 5 jaar optreden met de vorige band aan toe is.
ik ook vind de coronado een van de mooiste bassen die je hebt. vermits ik denk dat je die niet meer zal wegdoen, zou ik er gewoon volle bak op spelen. kennis van mij heeft een geweldige heel vroege gold top op de kop kunnen tikken voor een prijsje. het ding is heel veel waard. maar hij vind 'm heel goed, dus heeft hij gaten geboord en bigsby derop gezet omdat hij dat nodig heeft voor gigs.
Favorieten/bladwijzers