Ik vind het zo gaaf dat ik een supergaaf geluid krijg uit een zwaar bekritiseerd ("te karakterloos") element.
Voor mij op de strat niks anders dan de Fender Lace Senseo elementen!![]()
Ik vind het zo gaaf dat ik een supergaaf geluid krijg uit een zwaar bekritiseerd ("te karakterloos") element.
Voor mij op de strat niks anders dan de Fender Lace Senseo elementen!![]()
Ik zit ook met een klein dilemma:
Een van mijn strats, elzen/rosewood heeft nu 3 singlecoils. hals en midden = SD alnico pro (aps2) en in de brug zit nu een custom (ssl5). Nu heb ik nog een fullsized Jeff Beck humbucker in de la liggen.
Ik speel rock/blues. Ik wil dat de harmonics de gitaar uit kunnen vliegen. Jeff Beck monteren of niet??
Blij te horen dat hij bevalt! Toch een goede koop geweest.
Ik ben ook blij dat hij niet zo schel is. Dat is mijn grootste ergernis aan mijn sound op het moment. Vorige week even met Soundserice gebeld, die van mij komt als het goed is vrijdag of zaterdag binnen. Kan hij volgende week ingebouwd worden. Helaas moet ik dan wel 2 weken wachten voor ik hem goed bij de band kan testen. Maar ach...dan maar even op het werk mijn collega's pesten.
Heb even een vraagje: hoe zorg je er voor dat je een humbucker die direct op de body gemount zit in hoogte kan verstellen? Ik wil namelijk de humbucker in de brug van mijn strat direct op de body gaan schroeven omdat ik het zat ben dat hij steeds los schiet of heen en weer bungelt maar ik heb geen flauw idee hoe zo's systeem werkt. Als de humbucker op de goeie hoogte zit heb ik zo'n 1-2 cm ruimte er onder momenteel. Extra blokje hout er onder zetten hem daarin vast schroeven of schuim/veertje en dan direct in de body vast zetten? Iemand tips?
@Tankman: hoe bevalt de crunchlab? Ik ben er onderhand verliefd op geworden.
Een SD Hot rails...is deze ongeveer geljkwaardig kwa sound aan de SD-Invader?
Als ik zo op de site kijk zou ik zeggen van wel, maar ik weet het eigenlijk niet echt...![]()
Gibson, what else...?
Favorieten/bladwijzers