Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 88 EersteEerste ... 345671555 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 873
    Senior Member

Standaard

Ik vind het zo gaaf dat ik een supergaaf geluid krijg uit een zwaar bekritiseerd ("te karakterloos") element.

Voor mij op de strat niks anders dan de Fender Lace Senseo elementen!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

Standaard

Ik zit ook met een klein dilemma:
    Een van mijn strats, elzen/rosewood heeft nu 3 singlecoils. hals en midden = SD alnico pro (aps2) en in de brug zit nu een custom (ssl5). Nu heb ik nog een fullsized Jeff Beck humbucker in de la liggen.
    Ik speel rock/blues. Ik wil dat de harmonics de gitaar uit kunnen vliegen. Jeff Beck monteren of niet??

Tankman
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allochthomas Bekijk bericht
    Net met succes een dimarzio crunch lab in mijn strat gezet(ik moet echt eens iets gaan doen aan mijn sloppy wiring). Eerste indruk: fucking heel wat klinkt dat strak. Echt bakken met output heeft dat ding zeg. Ik verbaas me er over hoe warm hij klinkt, was een beetje bang dat hij schel zou klinken maar in tegendeel. Zit wel te overwegen om hem op een blokje direct aan de body vast te zetten, want nu bungelt hij maar een beetje aan mn slagplaat. Beetje jammer dat mijn hoge E snaar is gesprongen doordat er soldeer op kwam en ik heb natuurlijk geen nieuwe
    Blij te horen dat hij bevalt! Toch een goede koop geweest.

Ik ben ook blij dat hij niet zo schel is. Dat is mijn grootste ergernis aan mijn sound op het moment. Vorige week even met Soundserice gebeld, die van mij komt als het goed is vrijdag of zaterdag binnen. Kan hij volgende week ingebouwd worden. Helaas moet ik dan wel 2 weken wachten voor ik hem goed bij de band kan testen. Maar ach...dan maar even op het werk mijn collega's pesten.

Senior Member

Standaard

Heb even een vraagje: hoe zorg je er voor dat je een humbucker die direct op de body gemount zit in hoogte kan verstellen? Ik wil namelijk de humbucker in de brug van mijn strat direct op de body gaan schroeven omdat ik het zat ben dat hij steeds los schiet of heen en weer bungelt maar ik heb geen flauw idee hoe zo's systeem werkt. Als de humbucker op de goeie hoogte zit heb ik zo'n 1-2 cm ruimte er onder momenteel. Extra blokje hout er onder zetten hem daarin vast schroeven of schuim/veertje en dan direct in de body vast zetten? Iemand tips?

@Tankman: hoe bevalt de crunchlab? Ik ben er onderhand verliefd op geworden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Tankman
    Guest

Standaard

Gisteren was ik weer aan het werk, hopend een pakje van soundservice tegen te komen, maar helaas. Dan zal het hopelijk dan in de loop van deze week moeten gebeuren, anders ga ik goed pissig worden. Ik kan je dus nog niet vertellen of hij bevat....

Senior Member

Standaard

Bah, balen! Ik kan je garanderen dat het het wachten waard is!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Senior Member

Standaard

Een SD Hot rails...is deze ongeveer geljkwaardig kwa sound aan de SD-Invader?

Als ik zo op de site kijk zou ik zeggen van wel, maar ik weet het eigenlijk niet echt...
    Gibson, what else...?

Senior Member

Standaard

Heb even een vraagje: hoe zorg je er voor dat je een humbucker die direct op de body gemount zit in hoogte kan verstellen? Ik wil namelijk de humbucker in de brug van mijn strat direct op de body gaan schroeven omdat ik het zat ben dat hij steeds los schiet of heen en weer bungelt maar ik heb geen flauw idee hoe zo's systeem werkt. Als de humbucker op de goeie hoogte zit heb ik zo'n 1-2 cm ruimte er onder momenteel. Extra blokje hout er onder zetten hem daarin vast schroeven of schuim/veertje en dan direct in de body vast zetten? Iemand tips?

als je hem letterlijk fullcontact wil maken zou ik een stuk hout nemen en dat onder de pup plaatsen.
    word even passen en meten om de goede hoogte te krijgen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Venlonaer Bekijk bericht
    Een SD Hot rails...is deze ongeveer geljkwaardig kwa sound aan de SD-Invader?
    De SD invader is zo ongeveer het lompste wat te krijgen valt in een passieve humbucker. Hot Rails ken ik niet...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    De SD invader is zo ongeveer het lompste wat te krijgen valt in een passieve humbucker. Hot Rails ken ik niet...
    Tja punkroch hea
    Gibson, what else...?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten