Net met succes een dimarzio crunch lab in mijn strat gezet(ik moet echt eens iets gaan doen aan mijn sloppy wiring). Eerste indruk: fucking heel wat klinkt dat strak. Echt bakken met output heeft dat ding zeg. Ik verbaas me er over hoe warm hij klinkt, was een beetje bang dat hij schel zou klinken maar in tegendeel. Zit wel te overwegen om hem op een blokje direct aan de body vast te zetten, want nu bungelt hij maar een beetje aan mn slagplaat. Beetje jammer dat mijn hoge E snaar is gesprongen doordat er soldeer op kwam en ik heb natuurlijk geen nieuwe
![]()

). Eerste indruk: fucking heel wat klinkt dat strak. Echt bakken met output heeft dat ding zeg. Ik verbaas me er over hoe warm hij klinkt, was een beetje bang dat hij schel zou klinken maar in tegendeel. Zit wel te overwegen om hem op een blokje direct aan de body vast te zetten, want nu bungelt hij maar een beetje aan mn slagplaat. Beetje jammer dat mijn hoge E snaar is gesprongen doordat er soldeer op kwam en ik heb natuurlijk geen nieuwe
Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers