Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 178 van 252 EersteEerste ... 78128168176177178179180188228 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.771 t/m 1.780 van 2514
    Master of Disaster

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Resonare Bekijk bericht
    Alleen ligt de server van je foto eruit. Wtf is Partycriminals nou weer voor iets kansloos? .
    Nee die server doet het weer prima
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aikara Bekijk bericht
    Vet

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LordRiffenstein Bekijk bericht
    Nee die server doet het weer prima
    Nu weer wel inderdaad. Vette foto.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Senior Member

Standaard

Men Eleven Rack.
    Een controller heb ik (nog) niet. Ik gebruik ook nog een wah met wah-pad.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SloeGin Bekijk bericht

Men Eleven Rack.
    Een controller heb ik (nog) niet. Ik gebruik ook nog een wah met wah-pad.
    Ik vind het een superrack. Die hifi monitors (dat zijn het toch?) erbij, een inspirerend idee. Ik ga direct kijken of ik dat ook kan realiseren. Ik heb nog twee van die mini-boxen staan (van supertech). Dan heb ik alleen nog een ampje nodig (waar heb jij trouwens een versterker hangen? En wat is het er voor één? Super voor thuis en in de oefenruimte.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edje kadetje Bekijk bericht
    Ik vind het een superrack. Die hifi monitors (dat zijn het toch?) erbij, een inspirerend idee. Ik ga direct kijken of ik dat ook kan realiseren. Ik heb nog twee van die mini-boxen staan (van supertech). Dan heb ik alleen nog een ampje nodig (waar heb jij trouwens een versterker hangen? En wat is het er voor één? Super voor thuis en in de oefenruimte.
    het zijn volgens mij actieve studio monitors, met ingebouwde versterkers; toch iets anders dan je huis-tuin-en-keuken hifi-speakertjes (de betere merken daargelaten; zeker geen Supertechs..)
    het geheel zit in een Ikea-meubeltje?
    ik lees de laatste maanden veel over Ikea-meubels die precies 19" zijn qua 'inbouwruimte'... !
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    het zijn volgens mij actieve studio monitors, met ingebouwde versterkers; toch iets anders dan je huis-tuin-en-keuken hifi-speakertjes (de betere merken daargelaten; zeker geen Supertechs..)
    het geheel zit in een Ikea-meubeltje?
    ik lees de laatste maanden veel over Ikea-meubels die precies 19" zijn qua 'inbouwruimte'... !
    Ja OK, die actieve studio monitors zijn inderdaad heel wat anders dan mijn supertechs.
    hm ...

Toch speel ik thuis met m'n gt8 of gp100 over die supertechs. Maar thuis is dan weer niet de oefenruimte. Peins, peins. Uitproberen dan maar.

Senior Member

Standaard

Ja OK, die actieve studio monitors zijn inderdaad heel wat anders dan mijn supertechs.
    hm ...

Toch speel ik thuis met m'n gt8 of gp100 over die supertechs. Maar thuis is dan weer niet de oefenruimte. Peins, peins. Uitproberen dan maar.

zolang het prima klinkt, bedoel ik er niks 'slechts' mee; de Supertech (en meer Hi-fi speakers, met als beste voorbeeld de 'low budget' Pioneer en Wharfedale/Wharfedale-achtigen die de Aldi vroeger ooit verkocht) boxen zijn wel relatief 'fullrange' en zijn voor modellers dus eigenlijk buitengewoon geschikt..

op mijn oude studentenkamer (toen ik van Maastricht naar R'dam ging, en nu 6 jaar later weer Rotterdam-Maastricht-Rotterdam verhuis) had ik mijn M-Audio Black Box ook via een Marantz receiver en Panasonic hi-fi speakers lopen; dik tevreden en als relatieve voordeel dat een modeller in een stereosetup gewoon 'voller' klinkt dan via de (buizen)eindtrap van een mono-combo zonder fullrangespeaker...
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Het zijn inderdaad actieve monitors.
    Ik ben zeer tevreden van de Eleven Rack (en de monitors). Ik heb echt verschillende, uiteenliggende sounds die ik met één amp nooit zou kunnen bereiken.
    Van JCM 800 tot Dual rectifier tot Plexi tot AC30 En het klinkt nog goed ook. 10 keer beter dan die Line6 toestanden
    Het idee van dat Ikea kastje heb ik opgedaan op een ander forum. Zeer handige en goedkope oplossing

Senior Member

Standaard

MIJN NIEUWE AANWINST!

Speakers moeten zelfs nog ingespeeld worden! 't ding is in perfecte staat!
    Laatst gewijzigd door Liquid_Metal; 12 april 2010 om 23:46

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten