Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 170 van 252 EersteEerste ... 70120160168169170171172180220 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.691 t/m 1.700 van 2514
    Senior Member

Standaard

@ Ateng: Maar het is het wel waard vind ik. Heb je wel eens problemen bij gigs door je stereo setup? Geluidsmannen zonder ervaring enz.
    Wat speel je eigenlijk voor muziek

Sorry voor offtopic
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Ja ik laat mijn rack wel eerst zo... voorlopig :-)

Ik gebruik mijn mixer voor de D-Two (en niet G-Major), ModPro en SPX90 en de rest in serie allemaal via de GCX. Waarschijnlijk zet ik mijn ModPro in serie voor de JMP-1 zodat de Phaser, Univibe en Tremolo beter tot zn recht komen. En mijn Arion SCH-1 komt dan aan de mixer te hangen en die gebruik ik samen met de fine pitch van mijn SPX90 voor de slick Landau dingen.
    Hoe bevalt die D-Two? Ik zit er zelf aan te denken er ook één te kopen voor mijn W/D setup.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door minoin Bekijk bericht
    @ Ateng: Maar het is het wel waard vind ik. Heb je wel eens problemen bij gigs door je stereo setup? Geluidsmannen zonder ervaring enz.
    Wat speel je eigenlijk voor muziek

Sorry voor offtopic
    Waard weet ik niet maar wel vet natuurlijk. Speel al een tijdje en dan bijna elke weekend dus dan hoeft het voor mij niet meer zo uitgebreid. Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd vaak mijn Vox Tonelab Se meeneemt en ben tevreden met mijn sound. Zit ook daarom sterk over na te denken om een Eleven Rack te kopen.
    En met geluidsman heb ik nooit problemen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ME. Bekijk bericht
    Hoe bevalt die D-Two? Ik zit er zelf aan te denken er ook één te kopen voor mijn W/D setup.
    Ja bevalt me goed en heb m 2e hands voor een redelijke prijs kunnen bemachtigen.

Senior Member

Standaard

Helaas, dat werkt niet helemaal, er popt een inlogvenster op. En ik ben zo benieuwd

Standaard

Hoi,

Ik merk het. Ik wist niet dat je steeds moest inloggen. Volgens mij zegt ziggo toch dat het voor iedereen benaderbaar is als je het in "publiek" opslaat. Ik zal in ieder geval het bericht verwijderen...

En het is zo een mooi rack.... :-)

Hub

Senior Member

Standaard

Als je je foto`s naar mij stuurt zet ik ze wel op mijn smugmug account en stuur ik jou de verwijzingen naar de foto`s.

Standaard

Hallo mede-gitaristen,

Eindelijk, het is me gelukt! Hier mijn rack. Ik ben er zeer tevreden over; het geluid is heel direct! Ik ben wel benieuwd hoe het zou klinken met een VHT eindtrap.

Loop1: Wireless
    Loop2: MXR phaser
    Loop3: Voodoo Lab vibe
    Loop4: T-rex compressor
    Loop5: Voodoo Lab sparkle drive
    Loop6: MXR flanger

Daarna gaat het signaal naar de GP3 en vervolgens naar de laatste twee loops:

Loop7: Intellifex
    Loop8: G-major

De intellifex en de pedalen worden gevoed door de Burkey. Als je de fx-units A-B'ed, dan moet ik de tone-suck helaas beamen in vergelijking tot de intellifex, hoewel ik een hele tijd alleen met de Major gespeeld heb. Ik ga nog kijken of ik middels cc's de delay en chorus kan schakelen van de Intellifex. Ik heb ergens gelezen dat dat moet kunnen.

Mbt loop 1: ik schakel natuurlijk niet tussen wireless of kabel tijdens 1 optreden. Maar afhankelijk van het optreden kan ik wel kiezen om met de wireless te gaan spelen om met de zangers en zangeres even mee het publiek in te lopen (of de toetsenist wat gaan vervelen.. :-). Ik heb mijn patches gekopieerd naar een andere bank waar ik loop 1 "aan" opsla. Het overgrote deel speel ik gewoon met kabel.

Groet,
    Hub
    Laatst gewijzigd door Hubertus; 22 januari 2010 om 18:04

Senior Member

Standaard

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten