Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 177 van 252 EersteEerste ... 77127167175176177178179187227 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.761 t/m 1.770 van 2514

Standaard

Nu maar eens investeren in een digitale camere ipv de telefoon gebruiken
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Senior Member

Standaard

@ Henri: ziet er een stuk handzamer uit, maar vind het tegelijkertijd ook wel wat minder netjes. Die harde metaal/houten racks hebben wel wat.

@ Nocki: inderdaad nogal jammer van het tegenlicht. Ik neem de meeste foto's ook met mijn telefoon (2 megapixel volgens mij) maar dat wordt toch best aardig.
    Werkt het goed met de GCX onderin? Bij bij zit ie nu vrij hoog zodat de pedaltray er boven kan en de preamp(s) er onder, maar dat is totaal niet praktisch met de bekabeling naar de pedaltray. Hoe lopen de kabels naar je preamp? Ook via de zijkant? Nou past mijn tweede preamp niet eens in m'n rack dus dat gaat helemaal een probleem worden, maar dat zien we nog wel. Misschien de powerconditioner eruit.

Standaard

Het gevoelsmatig een beetje onlogisch maar het werkt wel.
    De bekabeling is nu netter en werkt beter mee met het in en uitschuiven. De kabels bliven nergens haken.
    Naar de preamp gaat alles langs de zijkant... gene probleem dus.

de looper is nu7 nog in test/speel fase. Alles is nu goe dbekabeld behalve de looper en de pedals. Ik sta op het punt om veel geld aan kabels uit te geven maar de winkel heeft volgens mij gene interesse in mn geld want reageerd niet op mn vragen...
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Standaard

Eindelijk eens een paar foto's van m'n rack (met kapotte G-major, die binnenkort wordt vervangen door een G-major II). De foto's zijn niet geweldig, maar ik kon ze jullie niet onthouden .

Custom Serpentine 7 string DC, Ibanez JPM90th HAM, Ibanez JPM100P1, Ibanez JPM100P2, Ibanez JS100BK, Ibanez RG7321, Ibanez AEL20, Axe-FX 2 & MFC-101 footcontroller, KRK Rokit RP-6 G2

Standaard

Wat een ENORM GEIL rack ... ik ben jaloers op je.

Heb je toevallig soundclips?

Senior Member

Standaard

Ziet er netjes uit man! Zo te zien ook een case van PLS-shop .
    Zo te zien heb je nog plannen: waarom de blindplaat met sockets?

En hoe bevalt je cabinet? Ik heb er laatst een paar getest maar geen K&E. Het is een vrij grote naam dus als ie beschikbaar was had ik m getest. Heb je m wel ns met andere cabs vergeleken?

Standaard

haha, ja ik heb nog wel plannen. Vooralsnog nu eerst een g-major 2. Dan ben ik voorlopig wel even klaar. Op de lange termijn wil ik nog wel een keer een AxeFX. Die blindplaat zit er vooral in om het geheel een beetje af te maken. Daarnaast heeft de midi-switcher niet echt een functie, maar het ziet er wel leuk uit in het rack ;-).

Die K&E cab bevalt me heel goed! Toen ik em heb gekocht heb ik em bij Guitar King samen met een aantal andere cabs getest. De cab die ik nu heb, heeft een combinatie van V30 en CL80 speakers. Deze cab heb ik vergeleken met een K&E met V30, K&E XXL V30, Bogner V30, Engl V30, een Mesa cab, een orange cab (allen 4x12) en een Bogner OS 2x12 V30.
    Daarbij vond ik het cabinet dat ik uiteindelijk gekocht heb in vergelijking met de bovenstaande de ultieme mix van strakheid, muzikaliteit en warmte. Ik zou zeker eens naar K&E toe gaan om cabs met verschillende speakers te testen!

Helaas heb ik (nog) geen soundclips...
    Custom Serpentine 7 string DC, Ibanez JPM90th HAM, Ibanez JPM100P1, Ibanez JPM100P2, Ibanez JS100BK, Ibanez RG7321, Ibanez AEL20, Axe-FX 2 & MFC-101 footcontroller, KRK Rokit RP-6 G2

Master of Disaster

Standaard

Nog eentje van het rack 'in use':

"I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LordRiffenstein Bekijk bericht

Sprakeloos....
    Oh nee toch niet.

Gave foto Youri

cheers!
    Chris
    Zion Pikasso, Gibson LP Classic =>Marshall JMP-1=>Peavey Classic 50/50

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LordRiffenstein Bekijk bericht

Alleen ligt de server van je foto eruit. Wtf is Partycriminals nou weer voor iets kansloos? .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten