Holycaster update!!!
Net Olaf gesproken en de Holycaster op 11 door de telefoon gehoord. Waanzinnig gewoon (telefoon-kleuring ingecalculeerd).
Als alles meezit: morgen middag in Vleuten!
Holycaster update!!!
Net Olaf gesproken en de Holycaster op 11 door de telefoon gehoord. Waanzinnig gewoon (telefoon-kleuring ingecalculeerd).
Als alles meezit: morgen middag in Vleuten!
Ok, Chris wij zijn benieuwd.
Omdat ik het niet de moeite vind om hiervoor een nieuw topic op te starten vraag ik het hier maar even. Wat zijn de pickups een '60ies MIM tele waard? Iemand een idee?
€30-40 zoiets.
Ik zal ook eens mijn eerste zelfgemaakte telecaster hier neerzetten. De neck is gekocht en heeft een zwarte trapeze inlay. Pickups zijn GFS Neovins met een actieve versterker, vandaar ook de veel te grote control plate
Kleur is inca silver achtige, ik wilde een beetje een post industriele gitaar neerzetten en die op de natuurlijke manier relicen
![]()
Gaaf ding Nicks! Heb je nog meerdere (duidelijkere) foto's van deze?
En omdat ik helemaal dood gegooid wordt met die mooie Tele's hier, nog een keertje mijn zelfbouw.
![]()
ing
Zie Holycaster topic, hij is nog niet helemaal "af" maar gaat morgen wel mee naar de meeting bij NLM te Almere.
Het sterk akoestische karakter is zelfs met crunch en redelijk zware vervorming nog steeds goed hoorbaar. Er moet nog wat aan de afstelling gedaan worden, ipv. messing wil ik (koud gewalste) stalen zadels en er moet nog even wat met de PUs en elektronica ge-experimenteerd worden maar een bandrepetitie heeft ie vol lof doorstaan.
Favorieten/bladwijzers