alvast deze foto, gitaar is bijna gereed, moet nog 24 uur "op spanning" staan en daarna afgesteld en afgeleverd worden
![]()
Laatst gewijzigd door Chris Winsemius; 7 januari 2010 om 22:15 Reden: TYPO!
Wat een ontzettend toffe tele, Chris..!
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
@calfie
Ik heb ook ooit nagedacht om zo'n telecaster als jij hebt te kopen. Echt belachelijk mooi ding man
Dat dubbel gebonden ding maakt het zoo mooi.... met nice maple fretboard
Naar mijn mening een van de mooiste telecasters. Double bound past goed bij de kleur.
Je bent een gezegend mens Chris.
Ik moet dat beamen.....
Had 'm even unplugged door de telefoon gehoord en dat was LUID.... heb er 'n goed gevoel over en qua element-configuraties kan ik alle kanten op dankzij de aangepaste pu-uitfrezing en verschillende slagplaten (ideetje van mij). Mocht ie maandag hier al binnen zijn dan gaat ie 's avonds direct mee naar de oefenruimte.
Laatst gewijzigd door Chris Winsemius; 7 januari 2010 om 22:16
erg gave telecaster hoor!! Vooral het hout. Is niet gewend aan trillingen, maar wel lekker oud en dus mooi uitgewerkt.
Ben best benieuwd hoe die klinkt.
Soundclipje over een van je amps?![]()
Heu? Niet gewend aan trillingen? Elkle nieuwe plank waar je een gitaar uit zaagt is toch niet gewend aan trillingen? Wat is dat nou weer van vage kreet?
Mooie plank, Chris! En als je hem ooit nog eens verkoopt, denk dan aan mij. Als forum-christen móet ik dat ding gewoon hebben!
Favorieten/bladwijzers