Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 206 van 441 EersteEerste ... 106156196204205206207208216256306 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.051 t/m 2.060 van 4401

Discussie: Post je stack

Senior Member

Standaard

speel je die Diezel op je 1960 cab?
    tmaakt niet uit wat je speelt maar HOE je t speelt
    http://www.facebook.com/pages/fractu...9162201?ref=mf

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EpiCenturiesAWAy Bekijk bericht
    Een witte was eerste keuze geweest maar aangezien die nergens meer te krijgen zijn ben ik voor de zwarte gegaan!
    ha! ik heb een witte + witte cab! wel rockerverb 50 en ppc212.

gierig van orange trouwens dat ze er standaard geen footswitch bij doen. ik zie dat jij er wel een hebt, waar heb je hem vandaan?
    Laatst gewijzigd door Jorikjet; 20 december 2009 om 18:48

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jorikjet Bekijk bericht
    ha! ik heb een witte + witte cab! wel rockerverb 50 en ppc212.

gierig van orange trouwens dat ze er standaard geen footswitch bij doen. ik zie dat jij er wel een hebt, waar heb je hem vandaan?
    Cool! Maar waarom ben je niet voor een 100 gegaan ? Die 50 heeft nogal weinig headroom hoor ik zo ? + als ik repeteer zet ik m'n dirty channel al wel op 7 à 8..

Ik heb deze er gewoon bij-gekocht.. Ik heb de mijne van absolute-music in de UK!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Wat is die Rockerverb voor amp Beschrijving van sound? Lijkt me dat je een wat hardere muziekstijl speelt gezien die Rect cab.
    Hier moet ik LP_CL volledig gelijk in geven! Je kan hier eigenlijk alles mee spelen!
    Clean is echt supersupermooi!

Ikzelf speel meer in de stijl van Underoath/misery signals...
    De andere gitarist heeft een Bogner überschall waarmee hij wat meer de modernere sounds covert en ik die iets meer vintage klanken (hoewel je ook heel modern kan klinken). Gaat perfect samen!

Standaard

Cool! Maar waarom ben je niet voor een 100 gegaan ? Die 50 heeft nogal weinig headroom hoor ik zo ? + als ik repeteer zet ik m'n dirty channel al wel op 7 à 8..

Ik heb deze er gewoon bij-gekocht.. Ik heb de mijne van absolute-music in de UK!
    vond hem gewoon goed klinken... heb niet een andere orange ofzo geprobeerd, want dan ga je je zelf helemaal gek maken met al die (kleine) verschillen tussen amps. ik heb hem pas paar keer goed hard gezet (amp helaas nog niet kunnen gebruiken met de band repetities), maar klinkt gewoon goed. mis geen extra headroom eigenlijk. heb ook de gain niet zo hoog, dus dan is de combo met eindbuizen oversturing wel goed. ik ga voor de rauwe rock sound

ik ben zelf niet zo'n fan van online bestellen in het buitenland, dus ik zoek ff binnen nederland iets, of scoor ergens een stereo marshall footswitch en zet daar 2 mono pluggen aan.

Senior Member

Standaard

Hier moet ik LP_CL volledig gelijk in geven! Je kan hier eigenlijk alles mee spelen!
    Clean is echt supersupermooi!

Ikzelf speel meer in de stijl van Underoath/misery signals...
    De andere gitarist heeft een Bogner überschall waarmee hij wat meer de modernere sounds covert en ik die iets meer vintage klanken (hoewel je ook heel modern kan klinken). Gaat perfect samen!
    Ooh cool! Speel je in een band? Myspace link?
    Ben wel benieuwd naar die amp. Even research doen.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jorikjet Bekijk bericht
    vond hem gewoon goed klinken... heb niet een andere orange ofzo geprobeerd, want dan ga je je zelf helemaal gek maken met al die (kleine) verschillen tussen amps. ik heb hem pas paar keer goed hard gezet (amp helaas nog niet kunnen gebruiken met de band repetities), maar klinkt gewoon goed. mis geen extra headroom eigenlijk. heb ook de gain niet zo hoog, dus dan is de combo met eindbuizen oversturing wel goed. ik ga voor de rauwe rock sound

ik ben zelf niet zo'n fan van online bestellen in het buitenland, dus ik zoek ff binnen nederland iets, of scoor ergens een stereo marshall footswitch en zet daar 2 mono pluggen aan.

Ooh, oké..

Mja, ik heb geen problemen met in het buitenland te bestellen, en heb nog geen enkel probleem ondervonden met in UK te bestellen.. Ze zijn altijd heel vriendelijk én goedkoop!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Ooh cool! Speel je in een band? Myspace link?
    Ben wel benieuwd naar die amp. Even research doen.
    www.myspace.com/weareREASONS

Let wel hier staan nog liedjes op van de vorige EP, de nieuwe zijn veel meer experimenteler en melodischer-softer als je wil
    + deze nummers zijn ingespeeld op een Diezel VH4 icm Peavey Ultra plus..

Ik zal je een seintje geven als nieuwe nummers erop komen met de orange!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gorgasm Bekijk bericht
    speel je die Diezel op je 1960 cab?
    Nee, de diezel is aangesloten op de Orange, en de Orange op de Marshall, vermits de Orange cab behoorlijk wat moderner klinkt dan de Marshall. Maar ik zet ze zo omdat het anders een onozel zicht is.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LP_CL Bekijk bericht
    Nee, de diezel is aangesloten op de Orange, en de Orange op de Marshall, vermits de Orange cab behoorlijk wat moderner klinkt dan de Marshall. Maar ik zet ze zo omdat het anders een onozel zicht is.
    Is dit een 1960 A of een AV?
    Want we hebben de A versie in de repetitieruimte staan en dat klinkt icm de rockerverb een beetje te schel?

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten