The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
Het is een AC. Met greenbacks dus.
Maar ik zal wel eventjes uitkijken naar andere speakers want die Diezel blaast zo hard dat ik bang ben mijn speakers kapot te blazen. Misschien smijt it er wel 2 V30's of zelfs 2 G12K100's bij, kwestie van mijn wattage van de cab wat te verhogen. Voorlopig laat ik hem dus door mijn Orange blazen. Je kan je al gaan inbeelden hoe vet DAT klinkt...
Haha, scherp oog heb je daar!
Dat zijn de stock DiMarzio customs van uit mijn Music Man. Ik vond ze nogal hard en scherp in het hoog. De D-Sonic en Air norton klinken volgens mij stukken beter in een basswood gitaar. Die Customs zullen wel vet klinken in een zware mahonie gitaar voor 70's en 80's rock/metal.
Ik las/hoorde laatst ergens dat je de vermogens van de verschillende speakers niet bij elkaar kunt optellen.
Vb.: als je 2 speakers van 25 W en 2 van 70 W hebt, moet je alsnog 4 x 25 W. rekenen als totaal vermogen.
Altijd de speaker(s) met het laagste vermogen gebruiken dus om je totale vermogen te bepalen.
Ik heb er geen verstand van verder, maar ik heb het 's gelezen/gehoord.
Volgens mij staat het ook in de Impedantie FAQ.
De Squier Classic Vibe Tele is m'n nieuwste aanwinst. De LP, SG en strat heb ik momenteel op de kast liggen wegens niet zoveel plaats.
Favorieten/bladwijzers