Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 165 van 252 EersteEerste ... 65115155163164165166167175215 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.641 t/m 1.650 van 2514
    Senior Member

Standaard

Mooimooimooi!!
    Heb je die case vor je Mesa zelf gemaakt, of laten maken?
    My FIRST amp was a PEAVEY & it's highly likely that a PEAVEY will also be my LAST!

Dean ML'79 - Dean Cadzilla - Dean Cadi-Kill

Senior Member

Standaard

Gave gear H.Huisjes! En wat een berg amps zeg, gebruik je die allemaal (tegelijk)? Je rackje ziet er ook handig uit, alleen vreemd dat er maar 2 he in past, lijkt wel 1he loze ruimte.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geoffrey Bekijk bericht
    Mooimooimooi!!
    Heb je die case vor je Mesa zelf gemaakt, of laten maken?
    De case heb ik op maat laten maken bij hsflightcases.nl
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johannes Bekijk bericht
    Gave gear H.Huisjes! En wat een berg amps zeg, gebruik je die allemaal (tegelijk)? Je rackje ziet er ook handig uit, alleen vreemd dat er maar 2 he in past, lijkt wel 1he loze ruimte.
    Dank je.
    Ik gebruik maar één amp tegelijk. Op zich lijkt het me wel leuk om 's met meerdere amps te experimenteren, maar daar heb ik nooit de moeite voor genomen, in de praktijk zal ik het toch niet gaan toepassen, ben meer van de (goeie) channelswitchers.
    Ik heb m'n "holy grail" ondertussen gevonden in een Mesa Boogie Stiletto lijkt het. Zie ook: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?p=2204202

De andere 3 amps zijn ook erg goed, maar de Mesa heeft het beste clean en crunch ineen, wat mij betreft.
    Dit moet zich natuurlijk de komende tijd nog wel bewijzen, kan best zijn dat ik over een paar weken toch weer voor de HOOK ga, omdat ik nog steeds een betere speakerkast hiervoor zoek.
    De Mesa heeft echter met m'n huidige 2x12 met G12-65's een heerlijk geluid.

Het rackje is inderdaad vrij robuust, maar ik kon de case voor €25,- overnemen....

Senior Member

Standaard

Ik kan me niet voorstellen dat je meer dan 2 amps nodig zou hebben. Geen plannen om iets weg te doen?
    Zeker die 3 marshall, zó veel verschil kan daar niet tussen zitten. Ja, uiteraard klinken ze anders, maar is het zo erg de moeite om het geld niet ergens anders aan uit te geven? Ik kan nog wel leuke dingen bedenken .

(ik ben ook iemand die maar een paar gitaren zal gebruiken, en dan alleen maar omdat ze andere dingen kunnen: E, Drop D, C, 7 string, bariton bv).

Senior Member

Standaard

De Marshall JVM heb ik dus geruild he, dat scheelt er weer ééntje.
    En inderdaad is het ook mijn bedoeling om uiteindelijk op 2 of 3 versterkers uit te komen, maar ik ben dus nog zoekende.

Trouwens jij hebt er toch ook 3!!??

Qua gitaren wil ik er nog een keertje een Telecaster bij misschien, maar de meeste Tele's zijn zo lelijk, of ze spelen/klinken voor geen meter.

Maar uh, on topic maar weer?

Senior Member

Standaard

Ik 3 amps?! Mocht ik willen :P.
    Ik ben nog niet zo lang bezig met gear en ook nog student, dus voorlopig heb ik als echte amp alleen een Engl E530+Peavey Classic 50/50. Daar komt een 30 watt Peavey oefenversterkertje bij en dan ben je er wel. Heb ook wel 2 Marshall 8080's gehad maar die zijn al weer weg. Er komt hopelijk binnenkort wel een nieuwe preamp bij, maar dan zit ik dus op 1½.

Ja laten we maar weer foto's posten. Ik heb zelf niets nieuws, m'n rack is nog steeds hetzelfde. Wel een GCP er bij (sinds een poos) en een Boss volumepedaal, maar dat vind ik niet de moeite (Mark wel, ik weet het :P).

Senior Member

Standaard

Oops, haalde jou en Misery Signals door elkaar.

Ik heb tot een jaar of 3 geleden ook altijd (20 jaar lang) maar 1 versterker gehad, maar hey, als je het geld ervoor (over) hebt, en je bent op zoek naar de ultieme amp, dan koop je "gewoon" 's wat.
    Mijn definitie v.d. ultieme amp: minimaal 2 kanalen (clean/crunch) die schakelbaar zijn en super klinken, zonder concessies.
    Een versterker kun je niet op één dag, en ook niet in één week testen, dus waarschijnlijk gaat er minimaal één de deur uit binnenkort.

He, wat een topic-vervuiling.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Wel een GCP er bij (sinds een poos) en een Boss volumepedaal, maar dat vind ik niet de moeite (Mark wel, ik weet het :P).

FOTO FOTO

Senior Member

Standaard

Toch even wat fotootjes gemaakt. Kwaliteit laat te wensen over, ik heb de camera nog niet helemaal door :P.

Het rack van voren:

Pedalboard:

Achterkant houden jullie van me te goed, dat ziet er niet uit.

De Engl E530 (ligt er bovenop) gaat donderdag naar de studio. Ik zoek nu een manier om naar clean te kunnen schakelen en de Tubescreamer in een loop te gooien. Ik ben vrij zeker van de GRX4. Maar zie daarvoor ook het "Backplate" topic. Wellicht ben ik daarvoor ook op zoek naar een 2 HE rack (voor de poweramp), maar op dit moment heb ik niet zoveel geld meer. Waarschijnlijk ga ik met uitbouwen beginnen na de kerstvakantie.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten