Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 162 van 252 EersteEerste ... 62112152160161162163164172212 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.611 t/m 1.620 van 2514
    Senior Member

Standaard

Ik wilde heel graag een buizenbak met meer kanalen en heb toen een Bugera 333 gekocht. Op zich wel aardig, maar nu wil ik het echt goed doen. Ik heb wat kunnen sparen en wil heel graag de axe fx. Volgende stap is een poweramp en een tunerje erbij. Als pre-amp misschien ooit de cae. Het houd ook nooit op hè?
    Don`t eat that yellow snow.

Senior Member

Standaard

In de AxeFX zit volgens mij een goede tuner (en ook models van ch2 en ch3 van de CAE)

Ik wil ook een AxeFX...moet dit jaar nog wel lukken denk ik.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    En als je een Mark IV wilt die 2000 euro kost, maar het gaat nog 2 jaar duren voor je dat kunt kopen en je hebt nog niets: you do the math..
    Dat is het wachten waard hoor

Soms kan je ook een beetje winst maken op spullen, dan 'verdien' je geld tijdens het wachten. Alleen dan moet je wat weten van de apparatuur en 2ehandsmarkt.

En als je iets 2ehands koopt maak je vaak nauwelijks verlies bij eventuele verkoop, dus op die manier kan je het beste iets kopen als je nu het geld voor iets vets nog niet hebt.

Senior Member

Standaard

Ja, zo`n racktuner is wel wat duidelijker en dan die mooie ledjes hè? hehe. Anders zo kaal alleen een axe fx...
    G66 is de enige leverancier niet? Bij fractal zelf is-ie een stuk goedkoper maar dan krijg je weer dat invoerrechten-belasting verhaal.
    Don`t eat that yellow snow.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AART Bekijk bericht
    Dat is het wachten waard hoor

Soms kan je ook een beetje winst maken op spullen, dan 'verdien' je geld tijdens het wachten. Alleen dan moet je wat weten van de apparatuur en 2ehandsmarkt.

En als je iets 2ehands koopt maak je vaak nauwelijks verlies bij eventuele verkoop, dus op die manier kan je het beste iets kopen als je nu het geld voor iets vets nog niet hebt.
    Niet als je helemaal niet kunt spelen!

Ik heb ook al geregeld spullen voor hetzelfde bedrag verkocht als waarvoor ik ze heb gekocht. En soms zelfs voor meer .

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kokeleko Bekijk bericht
    Straks klinken jullie allemaal het zelfde, hahahaha.
    Dat ging over de CAE 3+
    In dit topic werd gevraagd over de interne poweramp van de Engl E530 en die heb ik dus even getest.
    Omdat ik nu alleen een repetitierig heb zoek ik, als het weer nodig is, een leuke amp voor thuis. Ik dacht aan het kopen van een top+4x12 cabinet.
    Maar nu ik de Engl heb gehoord ben ik eigenlijk best wel onder de indruk en heb ik het volgende idee (speculatief!!):
    Nieuwe preamp voor in m'n rack (deed me dus denken aan de CAE 3+ en de discussie die we hadden, ik overweeg het eerlijk gezegd niet), 4x12 cabinet aanschaffen en de Engl thuislaten als totaalsetup. Hij klinkt er goed genoeg voor en kan hard zat. Dan heb ik toch nog mijn minibuizenamp à la Blackstar HT-5, maar dan High Gain!

Standaard mijn rackje

Hier alvast een foto even met mijn telefoon gemaakt. (camera in reparatie bij canon)

Senior Member

Standaard

Mooi man, ziet er netjes uit. Al plannen voor pedaaltjes?
    Waar ga je je setup mee aansturen? Roland? Want je moet voor de GCX natuurlijk wel genoeg CC's kunnen sturen.

Senior Member

Standaard

NICE Sell!!

Standaard

Eindelijk een manier bedacht en uitgevoerd om de midimate in het rack op te bergen:

Schuift achter twee profielen en rust op de onderkant van het deksel. Mesa schakelpedaal is als backup.

Naar aanleiding van tips van Chiel van het forum heb ik ook een 9V AC voeding gemaakt op basis van een Amplimo ringkerntranformator met twee afzonderlijke 9V taps, een voor de replifex en een voor de phantom power van de midimate.

Ingebouwd in een kabeldoos, de rest moet nog afgeschermd en weggewerkt worden, ik ga nog proberen om alles in de behuizing weg te werken, dit was de testopstelling. Dit gaat behoorlijk schelen in plaats van twee afzonderlijke rocktron adapters.
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten