Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 27 van 32 EersteEerste ... 172526272829 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 261 t/m 270 van 312
    Senior Member

Standaard

wauw ik ben half op die site van tonefactory aant kieken, ze hebben echt alles
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Tonefactory zwartsluis. Gewoonte bestellen in goud of chroom.

Die zijn vet!

Ik pak altijd het raampje van de nek pu en doe die onder de ring ban de brug pu. Dan steekt die pu er ook niet zo belabberd ver er uit.
    ik kon namelijk alleen de neck pickup versie vinden van de kapjes.

als er een brug pickup versie (voor een les paul) van is bestel ik ze meteen!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Die zijn er niet. Je zou het zo kunnen doen zoals ik beschreef of er twee op
    elkaar leggen.

Standaard

Die zijn er niet. Je zou het zo kunnen doen zoals ik beschreef of er twee op
    elkaar leggen.
    word dat niet ontzettend lelijk?

plaats desnoods nog wat plaatjes van je prachtige gitaar

heb jij een excuus om meer te spammen met je nieuwste ''aanwinst'' en ik te kijken hoe dubbele elementringen staan

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Ik zal eens foto's van dichtbij maken. Misschien dat jij het niet zo mooi vind maar mij stoort het niet. Ik vind het gebruik van alleen de ring niet mooi omdat dan je pu zover eruit steekt. Ik heb een zwarte pu ring er onder maar je kunt er ook een crème kleurige eronder zetten dan steekt het niet zo af bij het goud.

Mijn laatste aanwinst wat gisteren, epi sheraton uit '94. Das trouwens weer heel wat anders dan een LP.
    Ik denk dat ik voor dit jaar wel uitgewinkeld ben en nume erop toeleg dat overal de juiste pu's in komen. Misschien volgens jaar nog een Tele proberen maar ik denk niet dat ik mij in de fender hals contouren kan vinden. Mijn strat mag ook het veld ruimen, kan niet wennen aan de hals.

Standaard

Ik zal eens foto's van dichtbij maken. Misschien dat jij het niet zo mooi vind maar mij stoort het niet. Ik vind het gebruik van alleen de ring niet mooi omdat dan je pu zover eruit steekt. Ik heb een zwarte pu ring er onder maar je kunt er ook een crème kleurige eronder zetten dan steekt het niet zo af bij het goud.

Mijn laatste aanwinst wat gisteren, epi sheraton uit '94. Das trouwens weer heel wat anders dan een LP.
    Ik denk dat ik voor dit jaar wel uitgewinkeld ben en nume erop toeleg dat overal de juiste pu's in komen. Misschien volgens jaar nog een Tele proberen maar ik denk niet dat ik mij in de fender hals contouren kan vinden. Mijn strat mag ook het veld ruimen, kan niet wennen aan de hals.

desnoods bestel ik wel 3 gouden ringen. staat denk ik nog net iets mooier.

eerst maar even wat plaatjes afwachten

gefeliciteerd trouwens met je sheraton! geweldige gitaren zijn het. erg veelzijdig ook! mijn gitaarleraar heeft er 1tje en hij klinkt geweldig. erg veelzijdig. van jazz tot pop tot blues en metal

Senior Member

Standaard

Proficiat blij dat te horen, heb je al een topic voor je nieuwtje dan

en nu On topic ,

ik vind je niewe bijl erg mooi, ik vind die glanslak wel wat hebben maar ik wacht af tot ik hem gezien heb in het mat.
    Ga je dit nog een keer overdoen denk je?

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Dat mat maken doe ik ergens volgend jaar.
    Nu eerst lekker spelen met dat ding.

Er staat ergens een door mij geopend topic met in de titel "epiphone sheraton" ik heb nog geen foto's want daar heb ik pas eind deze week tijd voor.

Het is echt een lekker ding geworden die LP. Het geluid dat die pu's produceren is echt te gek.

Senior Member

Standaard

hey, ik wil mijn beginnersgitaar ook in de fik zetten (ik ben de zwarte kleur meer dan genoeg namelijk en vind dit effect echt mega!) alleen heb ik geen flauw idee hoe ik dit moet aanpakken, zodat ik dadelik niet met een hoopje as zit.... dus mac.. hoe heb je dit aangepakt?

Senior Member

Standaard

ik denk met beleid en een brandertje

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten