Beetje sneu allemaal ,maar als jij het mooi vind whatever.
Beetje sneu allemaal ,maar als jij het mooi vind whatever.
thanks, zo'nbrandertje heb ik nog ergens liggen ben al aan het zoeken geweest.
Ach, ik zie toch ook het plezier van iemand die vol trots z'n epi/ squire komt showen. Misschien dat die nu op een echte zitten wachten en dit idioot vinden. So be it, hun tijd komt heus wel en dan halen ze de neus op voor de mijne.
Nee joh ben je gek ofzo?![]()
Een Burny Les Paul ?
Hehe, je bent of knettegek of geniaal, we zullen het wel zien. Ben erg benieuwd...
Hoe heb je de fik erin gekregen eigenlijk? Heeft 'ie echt staan branden met gele vlammen en al, of ben je met een brander aan de slag gegaan?
Mijn knutsel pagina:
www.gemini-guitars.nl (non-commercial)
Ik vond em eerst een van je mooiste en nu misschien wel de lelijkste.
Als je 's ochtends je vriendin ziet en ze is niet op haar mooist, zet je haar dan ook in de fik om te kijken of het verbeterd?
Nee, ik vind het best wel vet maar zou het zelf nooit, maar dan ook NEVER nooit gedaan hebben, ik zou doodsangsten uitstaan als ik de fik zet in een gibbie..![]()
Desalniettemin puik gedaan, zou inderdaad wel tot het fretbord doen..![]()
Volgens mij kan je je fretboard prima beschermen door rechtop een plamuurmes tegen je fretboard aan te zetten. Dan scherm je ook je hals af. Een kap met isolatie is niet eens nodig. Sterker nog, zo'n plamuurmes koelt vanzelf snel af en kan je snel weghalen als 'ie heet wordt.
Ik wacht eerst het resultaat gewoon even af![]()
VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!
Favorieten/bladwijzers