Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 32 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 312
    Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lindstrom Bekijk bericht
    tjah,... dan steek je lekker je gibson in de fik.. en dan?
    En dan wat? Nou?

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GMS007 Bekijk bericht
    briljante actie, hoe ga jedit nu doen met de lak?
    Eerst nog verder met de top zelf, is nog niet af. Barno gaf net een zeer bruikbare tip die ik ga toepassen.

Senior Member

Standaard

Lakken denk ik

Senior Member

Standaard

Had je beter niet de hele top kunnen doen en daarna zelf een burst weg schuren ofzo? Vind het wel een origineel idee, ben reuze benieuwd naar het resultaat! Ik heb mijn gitaar ook eens in de fik gestoken, maar dat was een nep-strat... heb het nog nooit met een LP gezien :0

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_odijk Bekijk bericht
    Ik juich vanalles toe met een ' eigen handtekening' maar als ik dit zie vind ik het een gemiste kans.....ik vind het lelijk en zoals barno ook al zei, het stopt te ver van de hals.
    Buiten dat is de gedachte erachter wel okay.
    Het vorige brandproject vond ik ook niet mooi, het staat te wannabe, zeker naast die prachtige Goldtop van je.

Ik denk dat wanneer je het helemaal over the top zou doen, het juist wel wat zou kunnen hebben, dit is het net niet.

Dat gezegd hebbende, wie ben ik om iets te zeggen, ik peuter al een paar jaar de lak van mijn strat af met een plectrum, maarja, daarvan plaats ik geen foto's, en dus ook geen mening.

Maar hey, het zijn jouw gitaren, ga je goddelijke gang.
    hey, ik zal blij zijn met het resultaat. Zoals ik nogsteeds blij ben met de rest van m'n collectie. Iedereen mag z'n mening spuien hoor, tips zijn welkom. Het blijf echter wel iets persoonlijks.

Succes met je strat

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hezz Bekijk bericht
    Had je beter niet de hele top kunnen doen en daarna zelf een burst weg schuren ofzo? Vind het wel een origineel idee, ben reuze benieuwd naar het resultaat! Ik heb mijn gitaar ook eens in de fik gestoken, maar dat was een nep-strat... heb het nog nooit met een LP gezien :0
    Die rand word nog " afgerond" voor een geleidelijke overgang. De hele top verhitten had misschien ook nog gekund.

chicken

ik vond hem al heel erg mooi, zo'n blanke LP (dat vind ik de mooiste LP's)...

maar dit is nog veel vetter!!!!

heel gaaf man !!! ben benieuwd hoe het afloopt!

p.s. verder ook gave collectie !
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

Senior Member

Standaard

Yeah burn burn burn. Mooi dat je dat randje afgeplakt had. En goed dat je de rand m.b.t. de overgang geleidelijker maakt. M.b.t. dat stuk bij de hals: er zijn van die kleine brandertjes (soldeerbrandertjes) waarmee je heel gericht kunt verhitten. Succes!
    Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
    www.toegoenoise.nl

Standaard

Tja, ballen heb je zeker, maar het verschil tussen lef en dom is niet altijd even groot. Ik snap dat je je gitaar wilt customizen, en dat is niet zo gek, daar hebben wij als gitaristen allemaal wel eens last van, maar als je er heel direct over nadenkt: je zet eigenlijk de brander op een object van enkele duizenden Euro's. Ik snap dus zeker dat een aantal mensen hier je voor gek verklaren, aangezien het een object is waar velen hier een moord voor zouden doen.

desalniettemin ben ik stiekem wel heeeeel erg benieuwd hoe dit er uit gaat zien nadat de lak er ook bij is gekomen (hoe wil je dat gaan doen trouwens). En alsnog, zonder 'gekken' zoals jou zou dit forum een stik minder interessant zijn.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Dus alle lak weer verwijderd.

Beetje afplakken om een randje te creeren.

In de fik steken natuurlijk!!
    En ik maar denken dat er een foto kwam met een brandende Gibson.

Helaas...
    9th Wonders! || The Droeftoeters
    Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten