Lakken denk ik![]()
Had je beter niet de hele top kunnen doen en daarna zelf een burst weg schuren ofzo? Vind het wel een origineel idee, ben reuze benieuwd naar het resultaat! Ik heb mijn gitaar ook eens in de fik gestoken, maar dat was een nep-strat... heb het nog nooit met een LP gezien :0
ik vond hem al heel erg mooi, zo'n blanke LP (dat vind ik de mooiste LP's)...
maar dit is nog veel vetter!!!!
heel gaaf man!!! ben benieuwd hoe het afloopt!
p.s. verder ook gave collectie!
Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary
Yeah burn burn burn. Mooi dat je dat randje afgeplakt had. En goed dat je de rand m.b.t. de overgang geleidelijker maakt. M.b.t. dat stuk bij de hals: er zijn van die kleine brandertjes (soldeerbrandertjes) waarmee je heel gericht kunt verhitten. Succes!
Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
www.toegoenoise.nl
Tja, ballen heb je zeker, maar het verschil tussen lef en dom is niet altijd even groot. Ik snap dat je je gitaar wilt customizen, en dat is niet zo gek, daar hebben wij als gitaristen allemaal wel eens last van, maar als je er heel direct over nadenkt: je zet eigenlijk de brander op een object van enkele duizenden Euro's. Ik snap dus zeker dat een aantal mensen hier je voor gek verklaren, aangezien het een object is waar velen hier een moord voor zouden doen.
desalniettemin ben ik stiekem wel heeeeel erg benieuwd hoe dit er uit gaat zien nadat de lak er ook bij is gekomen (hoe wil je dat gaan doen trouwens). En alsnog, zonder 'gekken' zoals jou zou dit forum een stik minder interessant zijn.
9th Wonders! || The Droeftoeters
Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38
Favorieten/bladwijzers