Check hier een Stiletto (Deuce 2) demo:
http://www.mesaboogie.com/gallery_ar...immons-hi.html
Heerlijke muziekje trouwens om zelf te spelen in een weemoedige bui.![]()
Check hier een Stiletto (Deuce 2) demo:
http://www.mesaboogie.com/gallery_ar...immons-hi.html
Heerlijke muziekje trouwens om zelf te spelen in een weemoedige bui.![]()
Alexander van Engelen
Super gefeliciteerd! Ik zat er steeds meer aan te denken er een te gaan testen en te kopen als hij zou bevallen. Had de AT demo's al gezien, geweldige sound, geweldige gitarist, geweldige amp.
Te koop:
Marshall 4x12 met originele g12-65's
idd een geweldige versterker collectie H! super!
Bedankt jongens.
Ik denk dat de Stiletto m'n favoriet is eerlijk gezegd, maar dat kan ik pas over een paar weken/maanden beter beoordelen.
Het clean is echt geweldig vind ik, zo helder en toch warm.
Kanaal 2 is op de tite gain stand ook geweldig, met single coils heb je een lichte crunch, met humbuckers klinkt ie vol en warm, hij is echt vlijmscherp, oppassen met de treble en presence dus.
Met m'n OD808 krijg ik al een behoorlijk strakke Metallica sound, dus dat zit ook al goed.
De JCM 800 zal altijd blijven denk ik. Dat is toch wel de blauwdruk voor hardrock/heavy metal voor mij. Veel rauwer dan de Stiletto.
Ik zit erover te denken de HOOK en de 6100 te verkopen, De Stiletto en de JCM 800 dekken alles af voor mij.
Eerst maar 's een paar weken spelen.![]()
Strakke deal! Gefliciteerd!
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Ik denk dat je daar gelijk in hebt, met die twee amps heb je alles van clean over crunch via vuile rock naar heavy Britse sound.
Die Hook heb ik trouwens eens getest overlaatst, en dat vond ik dus echt drie keer niets, althans zéker niet voor dat geld...
En het is niet dat ik enkel zware amps wil, ik heb hier al een Fender The Twin Blackface, marshall JMP, 2203, 2210 (x2) en Soldano SLO100 full option enz gehad.
MS
Doe maar ruig Henri!!!
Gefeliciteerd hé!!
Ik heb dat trouwens ook met m'n JCM800 2210, die gaat dus nooit de deur uit!
Ben trouwens nog wel steeds erg tevreden met m'n (welliswaar behoorlijk gemodde) JVM.
Amps: Soldano SLO 100, Marshall JCM800 2210 (1987)en JCM800 2203 (1981), Ceriatone 2555 (2010). Cabs: JCM800 G12T-75, V30. Gibson Les Paul '57 Goldtop VOS Customshop, Gibson Les Paul Classic Premium Plus, Fender 1979 Strat Hardtail, Fender American Standard Strat HSS 2012, Fender American Standard Tele 2011, Warmoth Strat Custom SSS, Ibanez RG7321
Dat is lekker vlot gegaan zeg. Nu nog even de oefenruimte regelen en dan 4 dec afwachten. Ik ben erg benieuwd.
Ik vind het jammer dat m'n kofferbak niet zo groot is anders ging m'n cab met gb's ook mee. Het zou wel kunnen maar dan zou ik de bijrijdersstoel eruit slopen.
"gezeik"
congratuliert![]()
Henri,
Ik heb de amp zostraks al even kort mogen beluisteren. De buitenkant ziet er echt strak en prachtig uit! (hele mooie front). En ik moet zeggen, hij klinkt prachtig! Wat ik er van gehoord heb (op laag volume, dat wel) klinkt het erg vet. Af en toe vind ik hem wat te dof klinken maar daar moet wel wat aan te doen zijn. Eerst eens al die knopjes en potmeters een draai gevenDe sound deed me inderdaad zeer aan Marshall denken maar zoals ik al zei, het klinkt wat strakker en "gepolijster" als Marshall. Prachtig bakkie.
Nogmaals van harte gefeliciteerd. Mooie deal ook nog![]()
Bedankt Stijn (en de rest natuurlijk).
Ik heb wel getwijfeld over de ruil.
De JVM is echt een prima versterker, maar de twee geluiden, clean en crunch, die ik echt zoek in een versterker ontbreken in de JVM voor mij.
De Stiletto heeft het allebei. De fluid drive lijkt tot nu toe niet echt bruikbaar, maar dat is met een tubescreamer/overdrive-pedaal prima op te vangen.
Misschien dat ik deze Stiletto in de toekomst ga vervangen voor z'n opvolger, de stage II.
Het is wel jammer dat deze modes niet schakelbaar zijn met een footswitch.
Misschien de Roadster ook maar 's proberen? GAS![]()
Favorieten/bladwijzers