Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 31

Discussie: JVM vs Stiletto

Senior Member

Standaard

Stiletto is een érg toffe amp. Nette/gecompresste plexi sound om het maar even heel plat te zeggen.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iWishmaster Bekijk bericht
    Ik heb het verschil eens gehoord tussen de stage 1 en 2 en dat was echt wel groot. Clean is identiek, crunch ook redelijk, maar de fluid drive van de stage 1 was ruk terwijl die van de stage 2 echt één van fijnste vloeiende drives was die ik ooit gehoord heb.

Als je 'em koopt voor de clean en crunch -> doen. Anders op zoek naar een stage 2 en bijbetalen. Maar dat is puur mijn mening. Moet zeggen dat ik de crunch van de Stiletto ook enorm vond tegenvallen, ik kon er totaal niets mee, maar ook niet zo lang aan de knopjes gedraaid moet ik zeggen (ben niet zo'n draaier ).
    De fluid drive v.d. stage I kon ik ook niet veel mee, maar heb ook niet echt veel aan de knoppen gedraaid.
    De modes v.d. Stiletto zijn ook niet footswitchable, beetje jammer, maar met een tubescreamer ervoor schijnt ie wel erg lekker te kunnen klinken.
    Op die manier heb je toch een soort van 3-kanaals amps, eigenlijk 4, want op het cleane kanaal kan ik natuurlijk de TS ook gebruiken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist Bekijk bericht
    Henri, waarom test je die amp niet eerst? Dan kun je altijd nogeens kijken of het wat voor je is of niet.
    Waarom gaat de 6100 er uit?
    Uiteraard ga ik hem eerst testen.
    De 6100 gaat er misschien uit, omdat ik 4 versterkers teveel v.h. goede vind.
    Bovendien heb ik met de JCM 800, HOOK en Stiletto 3 goeie, en verschillende amps. Zo kan ik 's wat afwisselen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Misery Signals Bekijk bericht
    Michael die iemand anders een Marshall aanraadt in te ruilen, wat krijgen we nou?
    Stiletto is ook een Marshall-achtig ontwerp, hè! Bovendien ben ik niet van alle Marshalls gecharmeerd, en vind ik de stiletto misschien wel beter dan de JVM.

Senior Member

Standaard

Kunnen we niet een keer een minimeet organiseren trouwens? Stiletto, JCM800, Hook, evt. Micheal met zn Uberschall, mijn Rivera? Allemaal Marshall-achtige, maar allemaal totaal anders.

Standaard

Ik zou liever kijken naar de stage 2 want die raak je ook een stuk makkelijker kwijt lijkt me. De stage 1 heeft een mindere naam gekregen door de 2. Lijkt me wel een geweldige amp.
    Te koop:
    Marshall 4x12 met originele g12-65's

Standaard

Kunnen we niet een keer een minimeet organiseren trouwens? Stiletto, JCM800, Hook, evt. Micheal met zn Uberschall, mijn Rivera? Allemaal Marshall-achtige, maar allemaal totaal anders.
    Is altijd een idee, natuurlijk. Ik heb ook wel een ruimte beschikbaar in Amsterdam.

Senior Member

Smile

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael AE Bekijk bericht
    Is altijd een idee, natuurlijk. Ik heb ook wel een ruimte beschikbaar in Amsterdam.
    Lijkt me leuk! Count me in.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjaak1990 Bekijk bericht
    Ik zou liever kijken naar de stage 2 want die raak je ook een stuk makkelijker kwijt lijkt me. De stage 1 heeft een mindere naam gekregen door de 2. Lijkt me wel een geweldige amp.
    Te laat, de deal is al rond.
    De Stiletto staat hier al, vet mooie clean, en een super crunch.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Lijkt me leuk! Count me in.

Te laat, de deal is al rond.
    De Stiletto staat hier al, vet mooie clean, en een super crunch.
    Gefeliciteerd met je nieuwe amp! Welke is het? Deuce of Trident?

Senior Member

Standaard

Vind ik ook leuk. Neem ik de Bogner mee. En de Axe-Fx.
    Geen opnames, anders krijgen we dat gedoe weer . ;-)
    Alexander van Engelen

Standaard

damn, nu heb je toch even een collectie amps waar je U tegen zegt!

Welke geniet nu je absolute voorkeur?

Guitars -> Pedals -> Amps

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten