Stiletto is een érg toffe amp. Nette/gecompresste plexi sound om het maar even heel plat te zeggen.
Stiletto is een érg toffe amp. Nette/gecompresste plexi sound om het maar even heel plat te zeggen.
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
De fluid drive v.d. stage I kon ik ook niet veel mee, maar heb ook niet echt veel aan de knoppen gedraaid.
De modes v.d. Stiletto zijn ook niet footswitchable, beetje jammer, maar met een tubescreamer ervoor schijnt ie wel erg lekker te kunnen klinken.
Op die manier heb je toch een soort van 3-kanaals amps, eigenlijk 4, want op het cleane kanaal kan ik natuurlijk de TS ook gebruiken.
Uiteraard ga ik hem eerst testen.
De 6100 gaat er misschien uit, omdat ik 4 versterkers teveel v.h. goede vind.
Bovendien heb ik met de JCM 800, HOOK en Stiletto 3 goeie, en verschillende amps. Zo kan ik 's wat afwisselen.
Kunnen we niet een keer een minimeet organiseren trouwens? Stiletto, JCM800, Hook, evt. Micheal met zn Uberschall, mijn Rivera? Allemaal Marshall-achtige, maar allemaal totaal anders.
Ik zou liever kijken naar de stage 2 want die raak je ook een stuk makkelijker kwijt lijkt me. De stage 1 heeft een mindere naam gekregen door de 2. Lijkt me wel een geweldige amp.
Te koop:
Marshall 4x12 met originele g12-65's
Vind ik ook leuk. Neem ik de Bogner mee. En de Axe-Fx.
Geen opnames, anders krijgen we dat gedoe weer . ;-)
Alexander van Engelen
damn, nu heb je toch even een collectie amps waar je U tegen zegt!
Welke geniet nu je absolute voorkeur?
Guitars -> Pedals -> Amps
Favorieten/bladwijzers