Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 5 van 12 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 120
    Senior Member

Standaard

Volgens mij hebben we de "Orpheo Discussie" al gehad..... zit zelfs een slot op.
    Ik vind het prima dat ie er weer is.
    Hij heeft het zichzelf er niet gemakkelijker op gemaakt, en dat zal ie weten ook, aan de reacties van Mitch en Marc_o te lezen.

Senior Member

Standaard

over wat ging dit toppic ook al weer?
    tmaakt niet uit wat je speelt maar HOE je t speelt
    http://www.facebook.com/pages/fractu...9162201?ref=mf

Senior Member

Standaard

over fout hout!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gorgasm Bekijk bericht
    over wat ging dit toppic ook al weer?
    Over het feit dat orpheo de CIA heeft ingelicht toen hij in het regenwoud houthakkers bezig zag tropische bomen neer te halen in hun Gibson bodywarmer. En dat Gibson als instituut zelf niet mag worden neergehaald in een Nederlands forum.

En nu is iedereen boos en warmt de aarde op door de opgelopen lichaamstemperatuur.

Senior Member

Standaard

Hmmm, pagina 5 alweer en ik zie het voor het eerst. Ach, nooit gezegd dat ik de snelste was. Interessant nieuws over Gibson ! Verder zie ik een hoop mensen die met onderbuikgevoelens posten. Ook interessant, alleen geen nieuws. Welkom terug Orpheo, ik vind je berichten en toon in dit topic prettig.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quicksilver Bekijk bericht
    Orpheo heeft een schat aan kennis waar menig gitaarnetter een puntje aan kan zuigen, en hoewel niet iedereen eens is met de manier waarop hij dat brengt hebben we dankzij Orpheo een goed gedeelte van de kennis op dit forum gevuld.
    Wat een onzin. Dit loopt iedereen dus te verkondigen en dat is mij tegen het zere been. Er zijn hier zat mensen met enorm veel kennis, maar hun mening wordt als onzin afgestempeld door de aanhang van Orpheo, omdat Orpheo zogenaamd de alwetende gitaarnetter is.

Als iemand iets met een grote bek en veel woorden zegt, is het niet meer waarheid dan wanneer iemand het subtiel en genuanceerd brengt.

Senior Member

Standaard

lekker kinderachtig inbashen op 1 persoon, moedig jongens.

On topic
    Ik vind het beschamend dat een bedrijf die al belachelijk hoge prijzen vraagt voor zijn gitaren ook nog eens de kantjes eraf loopt met het inkopen van hout. Zeer terecht dat deze zaken aangepakt worden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nickofzo Bekijk bericht
    ik zou wel een linkshandige versterker kopen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Over het feit dat orpheo de CIA heeft ingelicht toen hij in het regenwoud houthakkers bezig zag tropische bomen neer te halen in hun Gibson bodywarmer. En dat Gibson als instituut zelf niet mag worden neergehaald in een Nederlands forum.

En nu is iedereen boos en warmt de aarde op door de opgelopen lichaamstemperatuur.

Hij is grappig,hij is leuk!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nicks Bekijk bericht
    lekker kinderachtig inbashen op 1 persoon, moedig jongens.
    Wat een onzin. Als je de Orpheo saga een beetje gevolgd (en voornamelijk begrepen) hebt, dan weet je dat Orpheo zelf op een kinderachtige manier met scheldkanonnades is vertrokken. Dat zijn terugkomst in twijfel wordt getrokken en niet wordt geapprecieerd door sommigen is niet meer dan logisch.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael AE Bekijk bericht
    Wat een onzin. Als je de Orpheo saga een beetje gevolgd (en voornamelijk begrepen) hebt, dan weet je dat Orpheo zelf op een kinderachtige manier met scheldkanonnades is vertrokken. Dat zijn terugkomst in twijfel wordt getrokken en niet wordt geapprecieerd door sommigen is niet meer dan logisch.
    ik heb meerdere Orpheo debacles meegemaakt hier en ik kan alleen maar zeggen dat ik het ontzettend kinderachtig vindt dat iedereen er altijd maar over doorgaat. Je kan hem ook gewoon negeren hoor en de sfeer gewoon een beetje normaal houden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nickofzo Bekijk bericht
    ik zou wel een linkshandige versterker kopen

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten