Volgens mij hebben we de "Orpheo Discussie" al gehad..... zit zelfs een slot op.
Ik vind het prima dat ie er weer is.
Hij heeft het zichzelf er niet gemakkelijker op gemaakt, en dat zal ie weten ook, aan de reacties van Mitch en Marc_o te lezen.
Volgens mij hebben we de "Orpheo Discussie" al gehad..... zit zelfs een slot op.
Ik vind het prima dat ie er weer is.
Hij heeft het zichzelf er niet gemakkelijker op gemaakt, en dat zal ie weten ook, aan de reacties van Mitch en Marc_o te lezen.
over wat ging dit toppic ook al weer?
tmaakt niet uit wat je speelt maar HOE je t speelt
http://www.facebook.com/pages/fractu...9162201?ref=mf
Over het feit dat orpheo de CIA heeft ingelicht toen hij in het regenwoud houthakkers bezig zag tropische bomen neer te halen in hun Gibson bodywarmer. En dat Gibson als instituut zelf niet mag worden neergehaald in een Nederlands forum.
En nu is iedereen boos en warmt de aarde op door de opgelopen lichaamstemperatuur.
Hmmm, pagina 5 alweer en ik zie het voor het eerst. Ach, nooit gezegd dat ik de snelste was. Interessant nieuws over Gibson ! Verder zie ik een hoop mensen die met onderbuikgevoelens posten. Ook interessant, alleen geen nieuws. Welkom terug Orpheo, ik vind je berichten en toon in dit topic prettig.
Wat een onzin. Dit loopt iedereen dus te verkondigen en dat is mij tegen het zere been. Er zijn hier zat mensen met enorm veel kennis, maar hun mening wordt als onzin afgestempeld door de aanhang van Orpheo, omdat Orpheo zogenaamd de alwetende gitaarnetter is.
Als iemand iets met een grote bek en veel woorden zegt, is het niet meer waarheid dan wanneer iemand het subtiel en genuanceerd brengt.
lekker kinderachtig inbashen op 1 persoon, moedig jongens.
On topic
Ik vind het beschamend dat een bedrijf die al belachelijk hoge prijzen vraagt voor zijn gitaren ook nog eens de kantjes eraf loopt met het inkopen van hout. Zeer terecht dat deze zaken aangepakt worden.
Wat een onzin. Als je de Orpheo saga een beetje gevolgd (en voornamelijk begrepen) hebt, dan weet je dat Orpheo zelf op een kinderachtige manier met scheldkanonnades is vertrokken. Dat zijn terugkomst in twijfel wordt getrokken en niet wordt geapprecieerd door sommigen is niet meer dan logisch.
Favorieten/bladwijzers