we zitten nu al op 50+ posts, en het gaat eigenlijk alleen over mij, en niet over Gibson... als ik een topic wilde hebben dat echt over mij ging, had ik wel een topic geopend in off topic, moet ik dat doen voor de liefhebber?
doe eens even orpheo!lijkt me leuk.ook met foto's?
enne fout hout? fout is bijna altijd leuker en beter.....ik bedoel.
dat is niet netjes van firma gibson.foei!![]()
Idd, waarom moet een topic dat Orpheo opent altijd uitlopen in een immens topic waarin na 1 pagina het niet meer over het onderwerp gaat. Als iemand anders dit topic geopend had waren we nu lekker over gibson aan het discussiëren.
Voor het zeiken kun je wel een apart topic in offtopic maken. Oh nee, die hebben we al. Het ergernis topic of het dieptepunt topic ofzo. Maar laten we het hier tenminste over het onderwerp hebben van de openingspost.
Feit is wel dat Orpheo nog geen kwaad woord gesproken heeft sinds zijn terugkomst, in tegenstelling tot blijkbaar een heleboel forummers.
Zelfs met mods in dit topic drijft dit nog zeer ver af van het punt waarom dit topicje oorspronkelijk gestart is, en dat is niets meer en niets minder dan het feit dat de Gibson-fabriek is ingevallen door de FBI.
Dit heeft overigens niets met kritiek op de mods te maken, absoluut niet moge dat duidelijk zijn![]()
Waarom denk je dat ik expres heb vermeld dat mijn reactie absoluut op persoonlijke titel is?
"Het is maar een spelletje" - Confucius
En kan een mod nu even de irrelevante posts over het onderwerp weghalen of verplaatsen?
Ik denk dat er dan weinig overblijft.
On-topicsgewijs: Mocht gibson inderdaad fout hout gebruiken, dan moeten ze hetzelfde behandeld worden als meubelmakers die het doen. Beboeten die hap! Het zijn maar gitaren hoor...
Eigenaar Holy Cow straps.
Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.
Favorieten/bladwijzers