Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 75 van 193 EersteEerste ... 2565737475767785125175 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 741 t/m 750 van 1930
    Senior Member

Standaard

Is de regel 1 foto of 1 afbeelding? Want ik wil ook best wat detail fotos bij elkaar Photoshoppen.

Senior Member

Standaard

Mij lijkt het beste gewoon één foto, en niet meerdere foto's in één plaatje.
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Senior Member

Standaard

Ik heb de openingspost nog eens nagelezen, volgens mij wil Badman het vooral voor het gemak van uploaden en dat het topic niet overstroomt met afbeeldingen.

En eigenlijk vind ik het ook maar moeilijk mezelf in te houden wat betreft fotografie

Maar goed, Badman: als je liever echt gewoon een enkele foto wilt moet je deze link volgen:
    LINK

Ik postte vorig jaar m'n Artcore, maar die ben ik nog aan het modden en zal ik dan misschien maar tot volgend jaar bewaren. Hier is in ieder geval mijn heerlijk mishandelde strat waar ik nog altijd veel fun mee beleef! Alleen de body is volgens mij nog origineel, het enige dat overgebleven is van mijn allereerste elektrische plank.

En ja, dat is een schetsje van een naked chick op de achterkant.
    Laatst gewijzigd door hezz; 9 november 2009 om 00:31

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace 1.15.19 Bekijk bericht
    Mij lijkt het beste gewoon één foto, en niet meerdere foto's in één plaatje.
    +1
    Ik kan zelf ook wel wat mooie dingen inmekaar steken met photoshop, maar dat kan niet iedereen, dus mss is het gewoon juister om de one shot regel te hanteren

sfeervolle foto's wel hezz

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hezz Bekijk bericht
    Ik postte vorig jaar m'n Artcore, maar die ben ik nog aan het modden en zal ik dan misschien maar tot volgend jaar bewaren. Hier is in ieder geval mijn heerlijk mishandelde strat waar ik nog altijd veel fun mee beleef! Alleen de body is volgens mij nog origineel, het enige dat overgebleven is van mijn allereerste elektrische plank.

-knip-

En ja, dat is een schetsje van een naked chick op de achterkant.
    Mooie foto's, maar je ziet nu niet goed hoe je gitaar er nou echt uit ziet

Ook jammer van die powned sticker. verpest de sfeer

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    +1
    Ik kan zelf ook wel wat mooie dingen inmekaar steken met photoshop, maar dat kan niet iedereen, dus mss is het gewoon juister om de one shot regel te hanteren

sfeervolle foto's wel hezz
    In principe had ik er niet veel op tegen dat mensen een multi-shot-foto zouden posten van hun gitaar. Dwz: één afbeelding met meerdere foto's daarin. Ik had immers iets nodig om te posten in het photobucketalbum. Ok, het is niet echt eerlijk, er zijn mensen die daar niet goed in zijn: maar dat kan je ook zeggen van het kieken van een foto. Sommigen zijn halve profs, anderen complete beginners.

Maar ik ga nu toch moeten zeggen dat ik het liever niet heb. Ik ga dus de foto van thijser ook terugzetten. Er zijn immers al meer dan 130 inzendingen en om in deze fase van de wedstrijd dan te zeggen dat het wel mag zou helemaal niet correct zijn tov de rest. Het zou me ook terug nodeloos veel werk bezorgen om een boel foto's te deleten en te vervangen.

Het is iets om volgend jaar over na te denken... Ik had er nog niet bij stilgestaan dat er mensen multi-shot-foto's zouden posten, maar dat geeft niet: het organiseren van de 'perfecte' wedstrijd, met degelijk uitgewerkte regels kan je niet na de eerste paar edities . Bij de volgende 2010-editie zal ik er zeker iets over vermelden in de regels.

For now: als je meerdere foto's wil posten, dan mag dat, maar dus enkel in dit topic.

Senior Member

Standaard

Misschien is het een idee om voor de volgende editie ook verschillende categorieën te voorzien (bv. Zelfbouw, (semi-)hollow en solidbody). Zelf heb ik namelijk ontzettend de neiging om veel zelfbouwmateriaal in mijn top tien te zetten, waardoor ik soms het gevoel heb andere gitaren tekort te doen...

Niet gemakkelijk, een geweten hebben bij een miss-verkiezing...
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

GuitarPlansCollection

Senior Member

Standaard

En dan een top 5 per categorie insturen. Da's misschien wel een mooi idee.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Standaard

kan een inzending ook geanulleerd worden eigenlijk? Ik bedoel ik wissel bijna elke week van gitaren
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badman Bekijk bericht
    In principe had ik er niet veel op tegen dat mensen een multi-shot-foto zouden posten van hun gitaar. Dwz: één afbeelding met meerdere foto's daarin. Ik had immers iets nodig om te posten in het photobucketalbum. Ok, het is niet echt eerlijk, er zijn mensen die daar niet goed in zijn: maar dat kan je ook zeggen van het kieken van een foto. Sommigen zijn halve profs, anderen complete beginners.

Maar ik ga nu toch moeten zeggen dat ik het liever niet heb. Ik ga dus de foto van thijser ook terugzetten. Er zijn immers al meer dan 130 inzendingen en om in deze fase van de wedstrijd dan te zeggen dat het wel mag zou helemaal niet correct zijn tov de rest. Het zou me ook terug nodeloos veel werk bezorgen om een boel foto's te deleten en te vervangen.

Het is iets om volgend jaar over na te denken... Ik had er nog niet bij stilgestaan dat er mensen multi-shot-foto's zouden posten, maar dat geeft niet: het organiseren van de 'perfecte' wedstrijd, met degelijk uitgewerkte regels kan je niet na de eerste paar edities . Bij de volgende 2010-editie zal ik er zeker iets over vermelden in de regels.

For now: als je meerdere foto's wil posten, dan mag dat, maar dus enkel in dit topic.
    Wat is nu de bedoeling, ik lees een beetje een dubbele boodschap in je verhaal. Moeten multi shot foto's vervangen worden of kunnen ze nu blijven staan?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten