Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 76 van 193 EersteEerste ... 2666747576777886126176 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 751 t/m 760 van 1930

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    En dan een top 5 per categorie insturen. Da's misschien wel een mooi idee.
    Niet slecht... De kunst is dan wel in te delen zodat het interessant gaat blijven. Ik zie hier enkele zelfbouwgitaren in dit topic, maar is het dan de moeite om er een aparte wedstrijd voor te geven? Moeilijk... mss zullen er wel meer inzendingen komen als zo'n wedstrijd zou opgestart worden.

En ook: als je deze wedstrijd wint dan mag je echt supertrots zijn, ik was zelfs al vrij trots toen ik vorig jaar rond de 20ste plaats zat met m'n gitaar. Nu heb je één grote wedstrijd, anders een paar kleinere. Gaan er evenveel volk op afkomen? vragen, vragen Wel een goed idee, en ik zal er zeker eens over nadenken.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door niekb Bekijk bericht
    Wat is nu de bedoeling, ik lees een beetje een dubbele boodschap in je verhaal. Moeten multi shot foto's vervangen worden of kunnen ze nu blijven staan?
    Multi-shots in dit topic mogen blijven staan, multi-shots als inzending (lees: als foto voor het photobucketalbum) mogen niet. Daarvoor dus één foto.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kakihara Bekijk bericht
    Misschien is het een idee om voor de volgende editie ook verschillende categorieën te voorzien (bv. Zelfbouw, (semi-)hollow en solidbody). Zelf heb ik namelijk ontzettend de neiging om veel zelfbouwmateriaal in mijn top tien te zetten, waardoor ik soms het gevoel heb andere gitaren tekort te doen...

Niet gemakkelijk, een geweten hebben bij een miss-verkiezing...
    Ik zou niet teveel categorien maken. Het is juist mooi om te zien dat er verschillend aanbod is.

Wat betreft de zelfbouw zie ik die het liefst tussen de fabrieksgitaren. Het is juist mooi om te zien hoe er op gereageerd wordt tov standaard gitaren. Dat de neiging bestaat om daar juist op te stemmen geeft ook wel wat aan denk ik zo.
    Daarbij zijn er gitaren gepost door mensen die deze gitaren niet gebouwd hebben maar hebben laten bouwen (Saf, Martijn W, iBerno en MVK bijv) Dat is dus geen zelfbouw
    En waaronder valt dan de mooie gitaar van Orgasmocaster? Dat is ook (deels) huisvlijt.

Ik ben dus voor een hele grote stapel foto's van verschillende gitaren en daar een top 10 uit te destileren.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    kan een inzending ook geanulleerd worden eigenlijk? Ik bedoel ik wissel bijna elke week van gitaren
    Als je je inzending weg wil dan stuur je me best een pm, dan delete ik de inzending uit het album.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badman Bekijk bericht
    Als je je inzending weg wil dan stuur je me best een pm, dan delete ik de inzending uit het album.
    Okidoki, ik wacht namelijk nog op een gitaar en weet niet wanneer deze binnenkomt.
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Standaard

Ik heb geloof ik nog geen Jazzmaster gezien, dus ik dacht laat ik ook maar mee doen:

Fender Jazzmaster

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door niekb Bekijk bericht
    Ik zou niet teveel categorien maken. Het is juist mooi om te zien dat er verschillend aanbod is.

Wat betreft de zelfbouw zie ik die het liefst tussen de fabrieksgitaren. Het is juist mooi om te zien hoe er op gereageerd wordt tov standaard gitaren. Dat de neiging bestaat om daar juist op te stemmen geeft ook wel wat aan denk ik zo.
    Je kunt het wel centraal in één topic houden, maar toch indelen in categorieën. Of nog steeds één lijst maken, per inzending aangeven of het solid, (semi-)hollow of zelfbouw is en dat aan de excellijst toevoegen. Zo heb je gewoon één lijst mooiste gitaren, maar kun je toch per categorie zien welke de mooiste is in zijn klasse.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Standaard

Je kunt het wel centraal in één topic houden, maar toch indelen in categorieën. Of nog steeds één lijst maken, per inzending aangeven of het solid, (semi-)hollow of zelfbouw is en dat aan de excellijst toevoegen. Zo heb je gewoon één lijst mooiste gitaren, maar kun je toch per categorie zien welke de mooiste is in zijn klasse.
    Dat zou kunnen, alleen kan je dan nog moeilijk vergelijken wat de mooiste gitaar is van alle gitaren. Ik vond het vorig jaar enorm leuk te zien dat alle dure Gibsons, Fenders etc nog niet aan de hielen kwamen van een heel knappe zelfbouw. Maar ook daaronder was het leuk te vergelijken, wat er leeft en wat er als 'mooier' gezien werd door de modale gitarist.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badman Bekijk bericht
    Dat zou kunnen, alleen kan je dan nog moeilijk vergelijken wat de mooiste gitaar is van alle gitaren.
    Nee, want je laat de lijst en de wedstrijd gewoon zoals hij is. Je voegt alleen een kolommetje toe in je excellijst, met daarin de tekst "solid", "(semi-)hollow" of "zelfbouw". Dan heb je dus de mooiste overall, en kun je in de totaallijst ook makkelijk zien welke de mooiste solid of hollow is geworden. Snap je?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Standaard

Dan heb je dus de mooiste overall...
    Dat is toch appels met peren vergelijken, aangezien je per categorie apart stemt?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten