Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir Bekijk bericht
Even samenvattend:

- Han plaatst een bericht in "bizarre nieuwsberichten" over Y&J
- Han besluit dat dat niet de juiste plek is voor een dergelijk futiel onderwerp en verwijdert het bericht + de enige reactie die er op gekomen is.
- Han plaatst het bericht opnieuw in het chat-topic, hij gebruikt daarbij niet de voor handen zijnde technische hulpmiddelen.

Het netto resultaat is dat twee berichten verplaatst worden naar het topic waar het beter op zijn plek is, dat was ook het resultaat geweest als hij de berichten werkelijk had verplaats, maar ik kan me voorstellen dat Han wellicht niet weet hoe dat werkt of daar op dat moment even niet aan dacht.

Maar het is het eindresultaat dat telt en daarin denk ik dat Han niks verkeerd heeft gedaan.

Kleine opmerking aan het adres van Bram+, dit topic is eigenlijk niet bedoeld voor individuele incidenten, dat had je best via PM kunnen regelen.
Inderdaad, maar aangezien jij er nou ook al algemeen op gereageerd hebt lijkt 't me daar nu te laat voor.

Je samenvatting klopte trouwens niet:
- Han plaatst summier bericht over J+Y.
- Bram post: boeiiiiûhhh
- Han verwijdert beide berichten (om wat voor 'n reden dan ook) en plaatst nieuw bericht in andere thread met zijdelings 'n 'sneer' in mijn richting. Niet dezelfde twee berichten dus en netto niet hetzelfde resultaat.

Het eerste, 'algemene', punt is m.i. al wel deels opgelost: Han geeft zelf al aan dat het doorgaans de bedoeling is dat wanneer een mod op enige wijze bij een 'discussie' betrokken is, het modereren aan andere mods overlaat. Daar ging 't me in de eerste plaats om, want het leek er even op dat Han twee petten tegelijk op had. Hieruit kan ik ook opmaken dat hij misschien wel beseft dat hij het niet superhandig had aangepakt, maar dat is speculatie mijnerzijds.

Wat ook had kunnen gebeuren is dat ík een PM'tje had ontvangen over m'n verwijderde bericht (hoewel ik uiteraard toegeef dat 't een weinig constructief bericht was, maar dat is in lijn met wat toegestaan is hier dacht ik), in de trant van: "Bram, ik verwijder je bericht, niet omdat 't bericht me niet aanstaat, maar omdat ik de discussie naar een andere thread wil verplaatsen". Je snapt dat dat in dit geval heel anders overkomt dan hoe het nu gegaan is.