Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
Ah... nette objectieve reactie.
Het forum is niet 1,2,3 zo aan te passen. Deze dsicussie zet ons natuuurlijk wel aan het denken. Moet er in de toekomst iets aangepast worden? Wat zijn de pluspunten? Wat zijn de minpunten? Is het het waard? Is die optie zinvol? Mogelijk wel, maar hij is er nu gewoon niet, dus daar moeten we het maar mee doen. Met z'n allen.
Dit is hartstikke eenvoudig aan te passen. Het is een kwestie van even op de adminpanel inloggen en de machtigingen van de usergroups veranderen. Daar kan je als het goed is een aantal minuten voor het editten aangeven of 0 voor geen limiet.

Via de adminpanel (of modpanel, hangt van de machtigingen af) is het ook makkelijk om alle posts van één persoon te wissen. Hoe het precies werkt ontgaat me even, het is een tijdje geleden dat ik met vBulletin gewerkt heb.

Ik zal geen mening over de situatie geven (die heb ik ook niet), maar de rechten van de teksten op een forum (of waar dan ook op het internet) liggen natuurlijk bij de auteur. Daar heb je geen forumregels voor nodig, daar hebben de auteurswet voor. Dat er door het wissen van posts gaten in het forum ontstaan is jammer, maar de rechten van de auteur gaan toch boven wat goed is voor het forum.