Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 132 van 252 EersteEerste ... 3282122130131132133134142182232 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.311 t/m 1.320 van 2514
    Senior Member

Standaard

Raoul,

MOOI! Ben benieuwd naar het eindresultaat, als je ook je backplate en zo in orde hebt.

Rare vraag, maar kun je ook een foto posten met deksel erop, en dan een beetje schuin zodat zichtbaar is hoe breed dat deksel is.
    Heb het idee dat die van mij nogal aan de brede kant zijn, en als dat zo is ga ik misschien andere kopen....

Senior Member

Standaard

Breed? Bedoel je niet diep? Ik heb daar geen foto's van maar zie deze link. Daar komt 'ie vandaan. Ik denk dat vooral foto 3 nuttig is.
    Mochten ze allemaal te onduidelijk zijn dan kan ik morgen wel ff een foto voor je schieten.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Breed? Bedoel je niet diep? Ik heb daar geen foto's van maar zie deze link. Daar komt 'ie vandaan. Ik denk dat vooral foto 3 nuttig is.
    Mochten ze allemaal te onduidelijk zijn dan kan ik morgen wel ff een foto voor je schieten.
    Ik zit naar dezelfde case te kijken als jij (maar dan 8HE) en ik vroeg me af welke schroeven je hebt gebruikt voor het monteren van alle spullen. Zoals altijd is er ook op het gebied van schroeven weer onnoemelijk veel te krijgen
    Custom Serpentine 7 string DC, Ibanez JPM90th HAM, Ibanez JPM100P1, Ibanez JPM100P2, Ibanez JS100BK, Ibanez RG7321, Ibanez AEL20, Axe-FX 2 & MFC-101 footcontroller, KRK Rokit RP-6 G2

Senior Member

Standaard

Breed, diep.. zelfde

Thanks...lijkt niet veel dieper dan die van mij...

@Aikara die zitten er gewoon bij meestal. Humfrees hoeven voor mij niet.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aikara Bekijk bericht
    Ik zit naar dezelfde case te kijken als jij (maar dan 8HE) en ik vroeg me af welke schroeven je hebt gebruikt voor het monteren van alle spullen. Zoals altijd is er ook op het gebied van schroeven weer onnoemelijk veel te krijgen
    Er zit inderdaad al een hele zak schroeven bij dus ik heb die gewoon gebruikt. Werken prima en ik heb geen reden om iets anders te gebruiken.

Senior Member

Standaard

Zojuist mijn Thomann bestelling binnen gekregen. ff alles controleren, maar het echte knutselen zal nog ff moeten wachten tot ik ook m'n laatste bestelling binnen heb. Vreemd genoeg zitten er geen schroefjes bij de rackplate. Had ik wel verw8 :S.
    Verwacht binnenkort nieuwe foto's!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Er zit inderdaad al een hele zak schroeven bij dus ik heb die gewoon gebruikt. Werken prima en ik heb geen reden om iets anders te gebruiken.
    OK, mooi. Dacht dat ik alleen de case besteld had en de schroeven er los bij moest bestellen, dat is dus niet het geval.

Hoe lang heeft je bestelling er eigenlijk over gedaan om op de deurmat te vallen? (zowel PLSshop als Thomann: heb bij Thomann een powerconditioner besteld).
    Custom Serpentine 7 string DC, Ibanez JPM90th HAM, Ibanez JPM100P1, Ibanez JPM100P2, Ibanez JS100BK, Ibanez RG7321, Ibanez AEL20, Axe-FX 2 & MFC-101 footcontroller, KRK Rokit RP-6 G2

Senior Member

Standaard

Bij Thomann heb ik zondagavond besteld en maandag heb ik betaald. Gisteren werd dat ontvangen en vanmorgen om 5:40 was de bestelling al in Utrecht. 3 uur geleden werd er hier aangebeld .
    PLS-shop heb ik ook zondag besteld en volgens mij gelijk betaald. Die kwam woensdag binnen.
    Alleen n-joymusic.nl is er nog niet, terwijl ik dat donderdagavond al heb betaald. Wellicht hebben ze nog niet alles. Maar dat lijkt eigenlijk niet het geval...

Standaard

Ik heb gisteren besteld bij Thoman.. Zal dus begin volgende week hopelijk ontvangen:
    -8 he rackcase, tc g-major 2, rocktron patchmate loop 8, e.e.a. aan kabeltjes en stekkers.

...........Ik ga dus ook (weer) aan 't rack. Zodra alles in elkaar zit komen de foto's.

(o.a. Soldano sp77, carvin T100, 2x marshall 1912)
    A good amp will treat you better than any girlfriend, because it's easier to pick up, it screams louder and it shuts up when you take your plug out.

Standaard foto's

uhm? waar vind ik die bijbehorende foto's?

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten