Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 128 van 252 EersteEerste ... 2878118126127128129130138178228 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.271 t/m 1.280 van 2514
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kokeleko Bekijk bericht
    Dat heb ik nou ook alleen ik heb eer een Powebrite Pro achter hangen, weet jij trouwens wanneer die regulator(4%) led aangaat?
    Dat weet ik eigenlijk ook niet. Vorige week gaf de Dinopower 207Volt aan terwijl de Furman richting de 235V aangaf. Kortom, de Dinopower deed wat hij moest doen. De Led zag ik echter niet branden.

Senior Member

Standaard

Heb het gechecked met een scope en het werkt echt! En veel belangrijker nog, je hoort het ook!
    Waaraan hoor je dit?
    Don`t eat that yellow snow.

Senior Member

Standaard

Dynamiek, druk en heel erg stil.

Een buizenbak op een te laag voltage klinkt sowieso echt bagger. En met schone spanning ruist m'n leadkanaal nog amper terwijl ik alleen maar single coils gebruik.

Senior Member

Standaard

Ik zie die Dino's steeds vaker in die racks van bouwer Steen trouwens.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kokeleko Bekijk bericht
    Ik zie die Dino's steeds vaker in die racks van bouwer Steen trouwens.
    Steen? Enlighten me...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chiel Bekijk bericht
    Ik stond vlak na de lancering al op het punt om hem aan te schaffen, maar toen werd ik helaas ineens geconfronteerd met allerlei uitgaven na een flinke stroomstoring. Blij in ieder geval dat nu alle kleine kinderziektes eruit zijn. Het MK II model wordt de mijne!
    Tip: kijk ook eens naar de Gordius MIDI-pedalen. Zoveel extra functionaliteit.
    Zeker gelet op de belachelijk (sorry, maar het is echt zo) hoge prijs van de GAspedal.
    Alexander van Engelen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulbekkers Bekijk bericht
    Steen? Enlighten me...
    Steen Skrydstrup... rack bouwer.
    Alexander van Engelen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yek1 Bekijk bericht
    Tip: kijk ook eens naar de Gordius MIDI-pedalen. Zoveel extra functionaliteit.
    Zeker gelet op de belachelijk (sorry, maar het is echt zo) hoge prijs van de GAspedal.
    Ken ze niet, zal eens een kijkje nemen. Wat prijs betreft, tja dat is allemaal relatief. Ben inmiddels al aan mijn 5de Groundcontrol begonnen en die is absoluut niet duur (ca 400). Maar naar de 5de zie je dit toch wel in een heel ander perspectief. Ik ken iemand met een Ernst Navigator en die is inmiddels alweer 7 jaar oud zonder ook maar een mankement. Is 900 euro dan duur?

Kortom, ik hecht inmiddels erg veel waarde aan de betrouwbaarheid van mijn apparatuur, wat betreft functionaliteit geloof ik het allemaal wel. 3 preset buttons en 6 control buttons will do the trick, maar het moet vooral tegen een stootje kunnen. Ik vervoer het zelf niet en degene die het opbouwen zijn nu eenmaal niet altijd even voorzichtig met het transport. Bovendien komt het meer dan eens voor dat er een plens bier richting podium gaat en daar moet het enigszins tegen kunnen. Om verder nog maar te zwijgen over dronkenlappen die op het podium staan te springen en ineens per ongeluk over je pedalenbak struikelen.
    Laatst gewijzigd door Chiel; 7 mei 2009 om 23:12

Senior Member

Standaard

Ken ze niet, zal eens een kijkje nemen. Wat prijs betreft, tja dat is allemaal relatief. Ben inmiddels al aan mijn 5de Groundcontrol begonnen en die is absoluut niet duur (ca 400). Maar naar de 5de zie je dit toch wel in een heel ander perspectief. Ik ken iemand met een Ernst Navigator en die is inmiddels alweer 7 jaar oud zonder ook maar een mankement. Is 900 euro dan duur?

Kortom, ik hecht inmiddels erg veel waarde aan de betrouwbaarheid van mijn apparatuur, wat betreft functionaliteit geloof ik het allemaal wel. 3 preset buttons en 6 control buttons will do the trick, maar het moet vooral tegen een stootje kunnen. Ik vervoer het zelf niet en degene die het opbouwen zijn nu eenmaal niet altijd even voorzichtig met het transport. Bovendien komt het meer dan eens voor dat er een plens bier richting podium gaat en daar moet het enigszins tegen kunnen. Om verder nog maar te zwijgen over dronkenlappen die op het podium staan te springen en ineens per ongeluk over je pedalenbak struikelen.
    sorry!! Al vroeg de zangeres er zelf om:P

maar ben nooit op je pedalen bak gaan staan!
    Overheen kwijlen daarin tegen......

Senior Member

Standaard

ik weet inmiddels dat mijn Ernst Navigator ook wel tegen een "stootje" kan....vorige week veel condens/zweet/gesmolten sneeuw overheen gegaan maar geen enkel probleem. ff schoonmaken en hij ging weer als een nieuwe haha....NICE! voor mij nooit meer anders...!
    Play like you have something to say, not something to prove... IDANCEMUSIC.COM

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten