Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 842

Discussie: Over de moderatie

Threaded View

Senior Member

Standaard

EDIT: @ Mithrandir (de rest typt sneller dan ik): Wat betreft dat lijstje: ik zou graag zien dat het grofste taalgebruik, het gescheld onderling en het zielige seksisme tegen de weinige vrouwelijke forumleden zou stoppen. Als ik bijvoorbeeld hier zie hoe nieuwe leden zich voorstellen en dan meteen de stront van dit forum in alle glorie over zich heen krijgen dan schaam ik me. En ik zou dus graag zien dat iedereen gelijk wordt behandeld. Nu komt het mij toch voor dat de een wegkomt met opmerkingen waar een ander voor aangepakt wordt. Het geeft hier dan allemaal wel een bepaalde sfeer dat het wel kan t.o.v. andere fora waar dat niet kan, maar ik moet toch zeggen dat ik de gang van zaken op bijvoorbeeld het basgitaarforum prettiger vind. Al is het daar wel wat saaier, eerlijk is eerlijk...

Ik heb er wel over gedacht om hier ook weg te blijven, alleen is dit het enige forum in Nederland waar je fatsoenlijk over gitaren kunt lullen en daarbij wat op kunt steken. (Gek dat dat nou precies het argument was waarmee Drap terugkwam, zou ie toch niet helemaal geschift zijn? )

Etteren, grenzen overschrijden en de getapte übermuil uithangen kan ook op het fok-forum of waar dan ook maar lekker ouwehoeren over gitaren kan alleen hier..

Wat betreft de concrete voorbeelden over het meten met twee maten, ik wist dat die vraag waarschijnlijk zou komen. Ik heb ze zo niet paraat, domweg omdat ik dat niet bijhoud. Ik beloof je bij deze dat zodra ik het weer tegenkom ik er melding van maak. Al blijft het moeilijk, want zoals eerder in dit topic ook al gebeurde, dan wordt er gezegd dat de aanloop tot de gewraakte opmerkingen verschilde. Dat boeit mij dus voor geen meter, je hebt gewoon een voorbeeldfunktie, kun je daar niet (meer) mee omgaan dan moet je imo bij jezelf te rade gaan of je de funktie onderhand niet te lang bekleedt.

Voor er daar opmerkingen over komen: ik denk dat ik aardig weet waar ik het over heb. Ik ben al jaren beheerder van een paar sites voor instellingen in de buurt, vrijwillig. Daar krijg ik van tijd tot tijd met een hoop kritiek te maken, vaak van mensen die van de hoed nog de rand weten. Ik maak er een erezaak van om die kritiek altijd netjes en inhoudelijk te beantwoorden. Het feit dat me dat de laatste tijd meer moeite begint te kosten zet mij aan het denken, ik hou mezelf in de gaten. Eerder ben ik jaren beheerder en bestuurslid bij het Viadukt in Groningen geweest, daar kwam ik het ook tegen. Daar was ik, net als de mods hier, zowel in funktie als "one of the boys". Op het moment dat ik bij mezelf serieuze vermoeidheidsverschijnselen begon te bespeuren, en dat uit zich vaak ook in moeite met kritiek, ben ik daarmee gestopt.

En nu ga ik een taart bakken en dan ben ik naar mijn familie, hoe ouwelullig kan het worden
    Laatst gewijzigd door Rinze; 12 april 2009 om 12:00
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten