Dat is niet helemaal wat ik voor ogen had Kaboemba, ik zou het graag wat algemener en concreter houden. Maar uit deze reactie kan ik opmaken dat consequent handelen ook voor jou een heikel punt is.
Verbeter punt 1: Consequent handelen
En daar ben ik het wel mee eens, er zijn inderdaad mensen die door de historie van dit forum in een voorkeurspositie lijken te zitten. Het streven is ook om die mensen te behandelen zoals elk ander lid op dit forum behandelt word en in veel gevallen gebeurt dat ook gewoon. De voorbeelden die jij noemt zijn voor mij persoonlijk moeilijke gevallen....waarom? Omdat ik ze allemaal nogal graag mag, dat kan helaas mijn objectiviteit wel eens belemmeren.
Hoe dit dan aan te pakken? Professionaliteit is altijd objectief proberen te blijven, dit is het makkelijkst als er zo min mogelijk hechting optreed. Uitkomst voor mij persoonlijk zou zijn zo min mogelijk nog deel te nemen aan de dagelijks gang van zaken in met name off-topic om een afstand te kunnen bewaren, maar je moet wel weten wat er speelt, dus blijven lezen is wel belangrijk.
Mogelijke aanpak voor specifiek off-topic zou dus zijn: off-topic moderators doen niet actief mee aan off-topic discussies teneinde de objectiviteit te bewaren.
In alle andere fora is het wat makkelijker denk ik omdat daar eigenlijk de regels strikter en eenvoudiger te handhaven zijn.

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers