Krijg wat.. ik heb twéé(!!) punten?!
En ik was al zo blij met die ene punt.. er is dus nog iemand zo gul geweest mij een punt te geven?
Twee punten! Naaaah, verbaasd me dat ik uberhaupt punten heb.
Whoohoo nr. 49 is tenminste 1 iemand hier die van archtops houdt dus..![]()
Vroeger was de toekomst beter.
de White Falcon is ook een archtop![]()
... oops
holy cow!!! ik heb gewonnen![]()
Uit de grond van mijn hart: MERCI GASTEN.
Speechke dan maar zeker?
Ik herinner me nog mijn post waarin ik mijn aanvankelijke kandidaat (ouwe 335) - dank voor de schop onder mijn kont, Zeppo - toch maar wisselde voor de Guttlin Supreme Tux. Ging er toen vanuit dat ik mijn kansen daarmee de grond in boorde.
Zeker toen al vlug de geile LP's, bronstige Gretschen, sexy Fenders, stoere Jacksons enz... me hier om de oren vlogen. Never vanzeleven gaan ze hier the odd zelfbouw punten geven, dacht ik toen.
Wist al wel dat er gasten op het (zelfbouw) forum waren die het concept Guttlin een warm hart toedroegen maar had nooit gedacht dat ik ook veel stemmen zou krijgen van wilde bende van electrische gitaar-forum.
Verkiezing van mooie gitaren is een beetje een rare zaak omdat het begrip "mooie gitaar" volstrekt subjectief is. Zelf dacht ik dat mensen zich voornamelijk zouden laten leiden door criteria zoals merk, vintage, reputatie enz... (ikzelf ben op dat vlak ook een oridinaire merken annex vintage slut, cfr mijn aanvankelijke inzending...) Niets bleek minder waar. Respect voor de openmindness hier op gitaarnet!
Dat een zelfbouw zo wordt gewaardeerd is echt wel een opsteker. Ik schat de waardering van dit forum heel hoog in omdat ik zo'n anderhalf jaar geleden door het lezen in dit forum ben begonnen met gitaarbouw, en ik heb letterlijk alles wat ik moest leren, gehaald uit de zelfbouwtopics.
Apprecieer ook erg de erkenning van het ontwerp - blood, sweat and tears heeft het me gekost iets te vinden dat balanceerde tussen "nog niet gedaan" en "toch aanvaardbaar want niet te extreem".
Badman ! en anderen die de zaak op een rustige manier in goede banen leidden: grrreat job.
Zelfbouwers en andere supporters: dikke merci voor de steun en aanmoedigingen bij mijn projecten, big deal.
Uiteraard dikke proficiat aan alle andere winnaars en deelnemers. Er zijn er heel wat die meer punten verdiend hadden imo.
and finally, to put things in perspective, een quote aan het begin van dit topic ...
cheers, barno
en nu bouwen jij!![]()
Graag gedaan, echt! Nu hebben we ook een leuke statistiek bij de hand van wat de gemiddelde gitaarnetforumer als 'vet' aanziet. (kan je je kansen volgend jaar wat aanscherpen?).
Proficiat nogmaals aan de winnaar(s)!
Mijn lelijke frankenstrat heeft lekker plaats 38 gehaald!
Danku!
Favorieten/bladwijzers