Fuck yeah, brons!!!!
Fuck yeah, brons!!!!
Mag ik de waardige en terechte winnaar feliciteren? Dat er nog vele Barno juniors mogen volgen.
En een woord van dank gaat uit naar Badman, zonder wiens onuitputtelijke inzet.. efin... hoera.
En als Fingers een houten medaille heeft, dan is die van mij toch zeker van nat karton! Glimmen!
Ik plak 'm gelijk op de gitaar.
Laatst gewijzigd door Pepe; 8 december 2008 om 21:10
woehoe!
toch wel in de top 10!
ben er blij mee
ik hou van me gibson
GEFELICITEERD BARNO!![]()
Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab
Yay, ik ben al blij dat ik uberhaupt punten heb!
Gefeliciteerd Barno, ook al stond je niet in m'n lijstje (je 335 eerst wel!) vind ik je Guttlins altijd enorm cool! Dat je nog eens goud pakt kan ook ik wel waarderen, toont voor mij dat originaliteit ook nog een plek heeft binnen de gitaarwereld.
En nou voor jou:
![]()
Elektrisch: Richwood strat => 6m cordial kabel => hughes & kettner edition tube
Akoestisch: LAG T111D
Badman Thanx!!!
Voor al het werk in deze erg leuke topic!!!
Volgend jaar hopelijk weer... Leuk!!!
Hendrix2.... gefeliciteerd met je mooie 37e plaats... ;-)
Groovie Guitar Guus
Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)
Top Barno , het doet me deugt dat een zelfbouw gewonnen heeft en Badman de complimenten.
Ik ben al aan het denken met welke ik volgend jaar ga winnen.
29e!!!!!![]()
Oorspronkelijk geplaatst door RoelTM
Lucky number 13
13 staat toch voor Anti Christ?
ach past ook wel bij me...
Favorieten/bladwijzers