Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 91 van 252 EersteEerste ... 41818990919293101141191 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 901 t/m 910 van 2514
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram78 Bekijk bericht
    Stroom voor Groundcontrol en stroom voor de wah en tuner.
    Is 1 kabel maar twee connectors, werkt prima.

Morris: weet jij hoe die kabelbinders voor in het rack precies heten? Heb ze geprobeerd te zoeken maar krijg ze niet gevonden...!

Overigens: als iemand nog tips heeft waar ik een midi-chassisdeel kan krijgen?
    Bij voorkeur alleen een soort koppeling.

Groetjes Bram
    die kabelbinders zijn in verschillende vormen te krijgen, op bepaalde sites zijn die voetjes ook apart te bestellen, naast de gewone kabelbinders..de voetjes hebben een soort lusje waar de kabelbinder doorheen kan..

PA boeren hebben dat wel, maar ook de bouwmarkt...
    bij mijn verhuizing had m'n pa nog een aantal van die voetjes in zijn DIY-kist zitten..
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram78 Bekijk bericht
    Op de een of andere manier heeft die hush in de Xpression het nooit zo goed willen doen als de Hush unit.
    Speel absoluut geen high-gain en de ruis valt ook mee maar vind het wel fijn dat ik op deze manier heel makkelijk toegang heb tot de hush. En het spul is doodstil nu. (De Engl noisegate is alleen voor de overstuurde kanalen.)
    De G-Major doet niets anders dan de Engl schakelen, het liefst zou ik die vervangen voor een unit als de babelswitch of i.d.
    En stemmen is geen enkel probleem. Die teringer moet er sowieso trouwens uit, traag rotding... (Mijn mening) Of er een tuner voor terug komt is maar de vraag, zoek eigenlijk al een tijdje naar een line6 echo pro...
    Heb de korg pitchblack op mijn pedalboard dus dat scheelt. Maar de hoogte van het rackje is geen enkel probleem!
    Aha, dan is het duidelijk, het lijkt me ook dat de hush in de xpression naturlijk niet zo uitgebreid is als een 19"versie ervan.
    Babelswitch heb ik toevallig zelf ook, is echt ideaal, hij schakelt kanalen, mijn intellifex en de mute van de tuner:

Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Senior Member

Standaard

Is de Babelswitch te vergelijken met de Voodoo Lab GCX Audio Switcher en de Musicom?
    De musicom is dan tegelijk ook de midi-controller maar wel voor hetzelfde doel?

Standaard

In principe zijn ze vergelijkbaar, ik heb zelf nog nooit een voodoo lab geprobeerd, dus ik weet niet of ze kwalitatief ook vergelijkbaar zijn.
    De laney kan 4 kanalen schakelen en twee loops.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door interessander Bekijk bericht
    Aha, dan is het duidelijk, het lijkt me ook dat de hush in de xpression naturlijk niet zo uitgebreid is als een 19"versie ervan.
    Babelswitch heb ik toevallig zelf ook, is echt ideaal, hij schakelt kanalen, mijn intellifex en de mute van de tuner:

Is die babelswitch nog nieuw te krijgen ergens? Zie 'm nergens...!

Standaard

Bram78 je hebt PM...

vinni
    Guest

Standaard

Babelswitch in Belgie :

http://www.kapaza.be/Muziek_en_instr...en_pedals.html

Slechts Eur 75

Vinni

Senior Member

Standaard

wat krijg ik toch altijd een gas bij het zien van al die mooie rackjes. het geld ontbreekt me altijd nog, dus voorlopig ben ik blij met mijn Hughes & Kettner combo transistor ampje. klinkt ook erg goed voor een 'simpele' transistorversterker, al zeg ik het zelf.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sj03rd Bekijk bericht
    pedalboard: beetje slechte foto...aan de rechterkant zitten de 9V uitgangen voor voeding van tuner, wah en X2 wireless.

Het werkt allemaal fantastisch en belangrijk: het is betaalbaar!!
    ik heb ook een Ernst Navigator hier om te testen, vanochtend een korte demo ervan gehad en klinkt veelbelovend! ik ga hem morgen installeren en zondag gebruiken..

Ben er erg benieuwd naar!

rock!
    ieme
    "Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."

Standaard Plakvoetjes... KLEEFSOKKEL

Ik heb me destijds ook scheel gezocht naar voetjes waar je je kabels op kan bevestigen d.m.v. Tierap.
    Heten kleefsokkels. O.a. bij Conrad. Neem wel de grotere. Ik had per ongeluk te kleine besteld.

http://shop.conrad.nl/verlichting-in...el/546041.html
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten