Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 86 van 252 EersteEerste ... 3676848586878896136186 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 851 t/m 860 van 2514
    Senior Member

Standaard

Hey Nocki,

Heb ook een ledlampje in mijn rackje, zij het van philips. Werkt met een sensor dus hoef mijn hand maar in het rack te steken of het lampje gaat alweer aan! Scheelt zoeken naar het on/off-knopje en da's handig voor luie mensen zoals ik!

Waar had je opgetreden? Iets vanuit de kerk neem ik aan?

Grtz,

Bram

Standaard

Hoi,

Das idd nog handiger. Ik heb beide lampjes in het midden geplakt gelijk met de rand van het rack dus het is gewoon op de tast snel te vinden. elk rack heeft maar 1 midden 1n 1 bovenkant dus dat is vlot :-) maar met sensor is idd erg makkelijk!
    Het was idd voor een kerk. Het was gemeente startdag en we mochten de avond muzikaal begeleiden... we stonden in een boeren schuur op een kar vandaar de weinige ruimte
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door El Bastardo
    als je afgaat op hoe hij bekabeld is niet veel.
    Correct, op zich niet veel... maar ik kan deze set erbij steken, en dan is zo'n interface wel handig :

Dat is dan ook de reden waarom die interface daar blijft. Ik heb ook presets voor als ik de preamp van mijn engl wil gebruiken, en alles door de engl eindtrap jaag.
    En tot op heden heb ik nog niet uit de axe-fx kunnen halen wat ik uit mijn axe-fx + engl kan halen.

Ik hoor geen verschil met de tuner erbij of niet. Het feit dat ik stereo speel zal er misschien wel iets mee te maken hebben. Feit is dat het handig is om zo'n tuner te hebben.

Dit was de vorige versie, en de kans is zeer groot dat dit ook de nieuwe versie wordt :
    Laatst gewijzigd door Alain; 29 september 2008 om 11:08
    I'm really easy to get along with once people learn to worship me.

http://www.gearspot.be
    http://www.hellpatrol.be

Standaard

Altijd geil zo'n special edition met bogner cab! Waarmee switch je je pedalen in je rack eigenlijk? Of zitten die al gelijk in de fx loop?
    www.icaros.nl

Senior Member

Standaard

pedalen zitten voor de preamps, en worden geswitcht met een GRX-4

de axe-fx zit in de loop van de SE, en de SE preamp zit in de loop van de axe-fx (4 kabel methode)
    I'm really easy to get along with once people learn to worship me.

http://www.gearspot.be
    http://www.hellpatrol.be

Senior Member

Standaard

Ook effe een update van mijn Rack : SKB 6HE ipv 10U Gator G-tour op wieltjes en een Genz-Benz G-flex 2x12 cabinet ipv 2xS112 Rocktron Cabs...

Bovenste rackje is repetitiesetup : Velocity300 en VooduValve
    Onderste rackje : Prophesy en VelocityValve (+Korg DTR1000 en Phonic PPC9000)

Hier de pics

Senior Member

Standaard

Eindelijk heb ik mn spullen weer thuis dus heb mooi ff foto's gemaakt
    Tijd geleden alles laten doen door Ernst Fliek. (rack bekabelen, pedalboard maken inclusief Navigator en alle bekabeling naar amp).
    Had altijd last van brom en ruis, nu is het muisstil, ben er erg blij mee. Navigator is ook echt een aanrader! Heeft net als de GAS pedal 3 9V uitgangen (op verzoek) en heeft een display. Supermakkelijk te programmeren. Er lopen 2 multikabels naar de amp en 1 naar pedalboard (inclusief stroom).
    Op de lade staat ook mn inear systeem, de aansluiting (XLR) zit ook vooraan het rack. De achterkant hoeft ook nooit open (prettig). In totaal ben ik in 5 minuten klaar met aansluiten.....

complete setup.

voorkant rack: MPX-G2, decimator noisegate, RJM-16 looper/switcher, racklade, 2he lade, rack interface met vlnr (stroom, XLR naar pedalboard signaal/stroom, in-ear in, gitaar in, FX send/rerurn, amp in, channel switch, boost 1 & 2, EQ off.

racklade: de pedal power voedt ook sommige 19" apparaten zoals de RJM.
    Play like you have something to say, not something to prove... IDANCEMUSIC.COM

Senior Member

Standaard

pedalboard: beetje slechte foto...aan de rechterkant zitten de 9V uitgangen voor voeding van tuner, wah en X2 wireless.

achterkant rack: lade is aan de achterkant vastgemaakt en daarop zitten alle kabels bevestigd. alles zit muurvast! extra plug is voor als ik stereo ga spelen in vervolg.

alles is bekabeld met klotz en neutrik pluggen. Alles zit in loops, mpx-g2 en noisegates ook, erg handig! Als ik een keer op een lokatie speel waar ik last heb van brom/ruis (nog niet gehad gelukkig sinds ik dit rack heb) kan ik ze via midi nog aanzetten

Het werkt allemaal fantastisch en belangrijk: het is betaalbaar!!
    Laatst gewijzigd door Sj03rd; 8 oktober 2008 om 15:38
    Play like you have something to say, not something to prove... IDANCEMUSIC.COM

Senior Member

Standaard

Mooie set!!
    Hoe hoog is die Navigator? Op deze foto's lijkt hij me nogal (onhandig) hoog...

Gebruikt Ernst zelf die Neutrik pluggen? Ik lees op verschillende plaatsen dat je beter geen neutrik gebruikt in rack gear omdat ze wat zwaar zijn en zo je inputs op je aparaten slopen?
    epi G400 met SD jazz/JB zebra
    gepimpte Squier affinity Strat
    S. Sgroi Silvestri klassieke gitaar
    Marshall S80

Senior Member

Standaard

Ziet er ecrg goed uit man!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten