Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 4093

Threaded View

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik vind dat soort dingen altijd nogal arbitrair. Iemand zegt dat jouw sound niet goed is, maar vaak heeft dat veel te maken met de plek waarop iemand staat. En dan ga ik er even vanuit dat diegene ook verder recht van spreken heeft. Om de "smaken verschillen" factor nog maar even buiten beschouwing te laten.
    Ja, is uiteraard zo.
    Ik snap da Vinci's punt wel, zeker als de backline de ruimte vult met geluid.
    Ik ging meer uit van een FOH die dat doet, waarbij je, als je begint voor een volle zaal je een relatief dof geluid hebt, maar tegen de tijd dat driekwart van pure ellende is weggelopen het weer te schel is. Of andersom natuurlijk

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik heb ooit een set nieuwe eindbuizen voor mijn Plexi/Plexi Marshall gekocht, 8 x EL34, omdat het blijkbaar nodig was volgens Ernst Fliek. Verder nooit een eindbuis hoeven vervangen in de afgelopen 40 jaar.
    Ik 3x.
    1x omdat ze echt op waren, en er zat een of andere set Sovtek EL34 set in waarvan ik me toen heb laten wijsmaken dat die destijds al minimaal 15 jaar niet meer gemaakt werden, dus dan kan het een keer.
    En 2x door mechanische schade.
    Laatst gewijzigd door D3nnis; 24 mei 2023 om 20:05

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten